Gå til innhold

Noen som skal inn 29. juli 08? Madla (KNM Harald Haarfagre)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal inn 30. september.

 

Noen som vet om de dekker flyreise fra oslo til stavanger eller om man må ta tog?

Ved effektiv reisetid over 10 timer har du krav på gratis flyreise. Bestillingsinformasjon ligger vedlagt innkallingen dersom dette gjelder deg.

link

Endret av Mazkin1
Lenke til kommentar
Jeg skal inn 30. september.

 

Noen som vet om de dekker flyreise fra oslo til stavanger eller om man må ta tog?

 

Er du tidlig ute og bestiller flybillett, kan du jo få en som er ganske billig, så kommer forsvaret til å betale deg det en togbillett koster. Så må du velge om du ønsker å betale litt av egen lomme for å komme deg over på en time, eller å sitte på toget i noen timer. Er jo bare å bestille komfortbillett slik at du får tilgang på strøm, og så er det bare å ta med seg bærbar og masse filmer/musikk. Eller ta nattoget og sove igjennom turen.

Lenke til kommentar
Det står vel klokkeslett på innkallelsen din?

Står klokkeslett jeg skal møte på mandagen, men ikke når info-møte er dagen før.

Sannsynligvis fordi dette eventuelle info-møtet er helt unødvendig.

Enig meg deg der. Drar ned så jeg er der 22 tiden dagen før. Noen flere som har tenkt å sove siste natta der?

Lenke til kommentar

oh man, husker madla

 

noen tips, if i may?:

 

bruk noen timer de første dagene på å lage et helt nazi skap. bruk masse tid på å brette klærne helt perfekt (selv om det føles helt meningsløst). garanterer at dette vil gi fordeler senere

 

en kveld vil dere få utdelt noe lesestoff om det fonetiske alfabetet og liknende. bruk for guds skyld hele den kvelden på å pugge som bare faen, men unngå å fortelle til de andre at det vil lønne seg. hele poenget her er å oppnå bedre resultat enn de andre. dette vil gjøre det betraktelig lettere for deg å få innvilget ditt ønske om hvor du skal tjenestegjøre de resterende ti månedene

Endret av Immanuel_Kant
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hold denne tråden oppdatert, dere som skal inn i Sjø. En kompis har byttet avdeling og skal det kommende året holde styr på fire kontigenter. Så skrik ut hvilket befal dere får.

Lenke til kommentar

ett lite tips til når dere er ferdig på rekrutten og er klare til å hoppe ut i balja.

skal dere se film, så godta at kjøle-anlegget støyer litt(ikke slå det av), da slipper kapteinen få kjeft av meg, og dere kjeft av kapteinen...

 

tror dere får mer kjeft av kapteinen enn det kapteinen får av meg :p

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...