Gå til innhold

Hva er deres Gamerscore?


Psykake

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt over 40000.

 

 

Stolt veteran i COD2, COD3 og COD4.

Credz for COD3. De to andre gikk rimelig greit for meg i hvert fall.

 

Selv har jeg vel rett under 13000. Skal gjøre alt jeg kan for å få 13337, så skal jeg aldri spille mer. :wee:

 

Sjekket Gamer-profil scoren din, og der stod du ikke oppført med 1000/1000 i COD2. Ergo, du har ikke gjennomført COD2 på 360. Ikke bra å lyge på seg prestasjoner :p :p :p hehehehee

 

BTW. Har en amerikaner på vennelisten min, Sajaa, som har hele 120000 i GS. Det er faen meg sykt å se på profilen hans. Han har 1000/1000 i så å si alle spill. (Det inkluderer Dead Rising, Bioshock, Eternal Sonata, Mass Effect +++++ )

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar
Litt over 40000.

 

 

Stolt veteran i COD2, COD3 og COD4.

Credz for COD3. De to andre gikk rimelig greit for meg i hvert fall.

 

Selv har jeg vel rett under 13000. Skal gjøre alt jeg kan for å få 13337, så skal jeg aldri spille mer. :wee:

 

Sjekket Gamer-profil scoren din, og der stod du ikke oppført med 1000/1000 i COD2. Ergo, du har ikke gjennomført COD2 på 360. Ikke bra å lyge på seg prestasjoner :p :p :p hehehehee

Eid. :p

 

Men er vel halveis eller noe? Bytta inn spillet mot noe annet på EB games, så du kan si jeg ikke fikk sjansen. ;P Hehe, men det jeg mente var vel at det var rimelig lett.

 

Har verken COD2 eller 3 nå, savner de litt. I hvertfall COD3. Må vel skaffe de igjen, så jeg får tatt Colonal-achievementen.

Lenke til kommentar

"Sjekk ut teenjackbauer, random fyr jeg spilt gears med før nå har han 66000 gs og 79 spill spilt og blant dem 14 arcade spill, syk gutt"

 

Det er vel noe som heter gamesaves, trodde alle visste det.... Uansett. Dette er rent juks på 24 stjernen.... Burde vært utestengt.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar
"Sjekk ut teenjackbauer, random fyr jeg spilt gears med før nå har han 66000 gs og 79 spill spilt og blant dem 14 arcade spill, syk gutt"

 

Det er vel noe som heter gamesaves, trodde alle visste det.... Uansett. Dette er rent juks på 24 stjernen.... Burde vært utestengt.

 

 

Det er ikke nødvendigvis at han har jukset. Det finnest de, som dedikerer livet sitt til spill og samle gamerscore. Som jeg nevnte tidligere i tråden, så har jeg en fyr på vennelisten min, Sajaa, som hjar over 120000 i GS, og 1000/1000 i samtlige spill. Han er så å si online "24/7", og gjør ikke annet enn å skvise poeng ut av spill.

 

Men om du er sikker på at han faktisk jukser, så får du legge inn en "cheat-anmeldelse" på han, og håpe det at MS tar han. Achievements skal tross alt være prestasjoner for oss gamere, som ønsker å skryte av lengden på "e-penisen" vår :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...