Gå til innhold

Den Store Diskusjon.no-turneringa i Brawl! Eliminering pågår!


abcdabcd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Olav: Tabellen til Gruppe A må være feil i og med t + og - poeng ikke er det samme.

Og hadde vært morsomt om de som spiller finalen tar opp replay og lagt det ut her smile.gif


Hm. Stemmah. Det får jeg fikse..

Oppdaterer tabeller*.

 

faen, jeg reiser på konf tur til torsdag og blir til onsdag. og hvis jeg kommer videre kan jeg ikke være med. det går ikke ann å flytte turneringa noen dager isåfall hvis jeg kommmer videre?

da kan jo folk få slappa av litt og øvd inn teknikker og sånt uansett og ikke bare rushe inn i eliminerings greiene;)


Sjanse for at du havner under streken gitt... Men får vel vente med eliminering i så fall da.

OPPDATERT TABELLS Endret av abcdabcd
Lenke til kommentar
Jeg har ikke mulighet til å spille før 25/26, ergo jeg og Krissman får ikke spillt. Jeg sa til han på msn at han vinner på walkover slik at vi slipper å måtte utsette turneringen eller noe. Takk for kampen, Kriss =P

 

Ah, nice. Det gjør ting enklere =)

 

Oppdaterer tabell nu.

Lenke til kommentar
Ally_87 ser ut til å være død..

 

Hva skjer nå? Kommer jeg automatisk videre? Forblir Karaffel under den røde streken?

Eller skal vi spille en kamp til?

Jeg hadde kontakt med Ally_87 forrige helg. Vi skulle ha spilt på søndag, men han møtte aldri. Jeg fikk en PM senere på kvelden hvor jeg fikk beskjed om å si at jeg vant på walkover, men jeg ville heller gjøre et nytt forsøk på å gjennomføre kampen. Etter det så har jeg ikke hørt noe. Så da får jeg vel bare gjøre som jeg har fått beskjed om, og si at jeg vant over Ally_87 på walkover.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg har jobb på Søndag (den 27'ende) og kommer hjem rundt 8'tte tiden på kvelden.

Så hvis turneringen starter og ikke er mulighet for at jeg kan bare hoppe inn når jeg kommer hjem, så kan jeg desverre ikke bli med =(


Eliminering starter klokka 21.00! Søndag 27 juli, i morgen.
  Endret av abcdabcd
Lenke til kommentar

Er det en mulighet for at du for lager eliminerings kampoppsettet nå eller i hvertfall på forhånd? Slik at det er mulig å forberede seg litt og turneringen kan starte til oppsatt tid.

 

Jeg foreslår at 3. plasser møter 1. plasser, mens 2. plasser møter 2. plasser.

Endret av Garney
Lenke til kommentar
Er det en mulighet for at du for lager eliminerings kampoppsettet nå eller i hvertfall på forhånd? Slik at det er mulig å forberede seg litt og turneringen kan starte til oppsatt tid.

 

Jeg foreslår at 3. plasser møter 1. plasser, mens 2. plasser møter 2. plasser.

 

Tenker det kommer opp litt før i morgen ja.

Lenke til kommentar

simster er litt "bortreist" virker det som... Jeg sendte en til PM her om dagen, og jeg har ikke fått svar på den heller. Fint om man sier ifra på forhånd hvis man får problemer med å møte opp til kampene sine? Mangler ikke du omtrent alle kampene dine simster?

 

Eneste "sikre" håp for meg, er som sagt ved å slå han. Slik det er nå, står vi begge på grensa.

 

Ikke at det er så viktig. Så lenge AlltidRett er med, har jeg ikke sjans til å vinne en skit. Ikke nok med at han er en av folka som har lovet "random-chars" her. Han vant også med god margin da jeg fikk VELGE for ham. Så seriøs spilling som må til for å komme på et sånt nivå, har jeg verken tid eller energi til nå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...