Gå til innhold

Lov å skrive det samme i hvert eneste innlegg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge det ikke er en 14-siders avhandling er det greit for min del.

 

Ok, til og med 13 sider er litt i overkant, det holder med 1-3 linjer i et statisk utseende, avhengig av hvor lange innlegg du har til vane å skrive.

Endret av TSP
Lenke til kommentar
En enkel "mvh" går greit, slik tillater vi. Men noe annet off-topic, som et annet budskap enn hva tråden handler om, sier vi nei takk til :)

Da lurer jeg virkelig på hvorfor signaturen ikke er i signaturen, men i innlegget. Kan vi ikke heller utvide signaturen til 5 linjer?

Feks når man quoter, så får man med signaturen. Nei takk. Quoter skal være så små som mulig.

Lenke til kommentar

Å utvide signaturer på dette grunnlag ser jeg ikke behov for. Og å begynne å detlajeregulere så mye at moderatorteamet skal instrueres til å slå ned på alle som velger å skrive en enkelt mvh, *sett inn navn* eller en -*sett inn navn* ønsker jeg heller ikke. Det blir litt vel paragrafrytteri. Det er et særdeles lite problem, med kun en promille av brukerne og det tar en to sekunder å fjerne det fra sitatet om ønskelig. Skal vi begynne å regulere på et så detaljert nivå så vil vi få både hender og føtter fulle, det håper jeg man kan vise forståelse for.

Lenke til kommentar
Skal vi begynne å regulere på et så detaljert nivå så vil vi få både hender og føtter fulle

 

Dere har jo endret iPhone til Iphone. Som er en enda mindre endring. (Og så måtte dere ta resten også, men det var vel egentlig ikke meningen. menmen nok om det)

 

Da fåreslår jeg å endre signatur til "hardware-info og annet tull som dere vil ha i hvert innlegg på forumet"

Lenke til kommentar
Skal vi begynne å regulere på et så detaljert nivå så vil vi få både hender og føtter fulle

 

Dere har jo endret iPhone til Iphone. Som er en enda mindre endring. (Og så måtte dere ta resten også, men det var vel egentlig ikke meningen. menmen nok om det)

 

Da fåreslår jeg å endre signatur til "hardware-info og annet tull som dere vil ha i hvert innlegg på forumet"

Har du lagt merke til det at forumet og nettsidene til hardware.no er to forskjellige steder? :roll:

Lenke til kommentar
Skal vi begynne å regulere på et så detaljert nivå så vil vi få både hender og føtter fulle

 

Dere har jo endret iPhone til Iphone. Som er en enda mindre endring. (Og så måtte dere ta resten også, men det var vel egentlig ikke meningen. menmen nok om det)

 

Jeg tror du har forvekslet jobben til Tek.no-nettverkets redaksjon med jobben til forumstyret. Du vil også merke deg at på forumet er det fritt frem å skrive Iphone eller iPhone, alt etter hva man ønsker. Din påstand om at vi har endret noe stemmer i så måte ikke. Sammenligningen din faller i grus da vi ikke har endret noe som helst slik du påstår. Du blander kortene veldig mye her. :)

Lenke til kommentar

Jeg tror rett og slett ikke et enkelt Dotten :) på slutten av et innlegg er et problem verdt å regulere bort (rent personlig anser jeg det som en positiv ting, men det er nå bare meg).

 

Å sette moderatorteamet på den håndfulle mengden med brukere som gjør dette blir litt vel ekstremt. Vi ønsker tross alt ikke en gjeng droider og botter som brukere ( ;) ), som må forholde seg til haugevis med detaljeregulerene regler som at man skal bli moderert om man avslutter et innlegg med:

 

Mvh, Vidar :)

Lenke til kommentar

Selv hadde jeg en vri på den måten å avslutte et innlegg på før, avsluttet med "TSP" og et smilefjes som jeg fant passende og/eller forklarende for den samlede "stemningen" i innlegget. Etterhvert som jeg gikk over til å ha "TSP" som brukernavn i stedet for "The Strategy-player" har jeg gått mer bort fra det, og nå virker det unaturlig å begynne på nytt med det igjen. Men utelukker ikke at jeg kan ta det i bruk igjen selv senere og mener slike mer personlige avslutninger kan være med på å gi innlegg mer personlighet og seriøsitet om det ikke misbrukes.

 

TSP ;)

Lenke til kommentar
personlige avslutninger kan være med på å gi innlegg mer personlighet og seriøsitet om det ikke misbrukes.

 

Noe som er likt er vel ikke så veldig personlig? Det hadde derimot vært tøft hvis man hadde fått lov å bruke dynamiske bilder som signatur, så det kunne blitt en forskjellig mvh hver dag.

 

Men altså du mener at det er mer personlig å skrive det samme for hånd i hvert innlegg (forutsetter at man alltid gjør det), enn å legge det i signaturen og det blir gjort automatisk. Alt som er forskjellig er mvh over og under

 

--------------------

 

 

mvh Ståle

--------------------

mvh Ståle

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...