Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Totalen er vel ikke DPS, men damage? Eller er det det samme? Siden det står DPS på våpenet, men damage i stat området. Det ville vært mer fornuftig om damage er din "base" pr. hit. Og at skills igjen gjør +/- % av dette. F.eks en skill som gjør 130% weapon damage vil gjøre 6500 dmg * 1.3 = 8450 pr. hit. Såvidt jeg har sett så gjør du et fast dmg nummer når du treffer noe, i motsetning til D2 der ett slag kunne gjøre massiv damage, mens neste bare gjorde halvparten (ved å se på enemy health bar). I D2 var det spesielt evident ved f.eks lightning på sorc som gjorde alt fra 50 til 20.000 dmg pr. hit.

 

Edit: Er selvfølgelig mulig jeg er fullstendig på jordet her så vennligst rett feil.

 

Edit2: Dmg vil variere i D3 også pr. hit pga. critical strike, det er jeg klar over.

1) Damage pr hit varierer, da våpenet ikke har fast skade. Det ser du der det står damage med liten skrift (i hvitt) på våpenet.

2) Damage-tallet på karakteren påvirkes av attack speed

3) Jeg er ikke sikker på om spell-skade påvirkes av attack speed, men ettersom det står "weapon damage" og ikke "total damage" tror jeg ikke det gjør det. Du kan derimot kaste spells fortere med raskere attack speed.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting jeg lurer på angående den boostinga, folka som starter level 1, kan jo ikke være med på nightmare utgaven av azmodan.

 

er det en rask måte å få de til nightmare, eller må de gjøre ALLE questene i normal. prøvde å drepe diablo når han var level 7, for å se om han fikk unlocka nightmare. men nei.

 

Grunnen til at jeg vil gå nightmare å booste er at du får veldig mye mer xp der enn normal

Om jeg ikke tar feil så er det level 30 req på nightmare, level 50 på hell og 60 på inferno.

å ja, du sier noe der, hm. får se om det er verdt å gjøre det på normal

 

prøvde med en kamerat nå, og han dinga level 10 i løpet av en halv time, husker ikke hvor lang tid level 10 tok når man gjorde det normal, men ja. et lite referansepunkt ihvertfall.

 

han sa også at han fikk mer xp for quest turn in når han dinget

Lenke til kommentar

Nightmare har level req på 25. Så på en stream i går der de gjorde det.

Man kan booste azmodan runs i normal til 25, det var det de gjorde, men han ble boosta av 3 level 60s.

 

Tror han lå på ca. 2,5 ruter xp per run og ned på 2 ish når han nærma seg 25. Så hvis man bare boostes av en går det nok fortere å levle de første levlene på vanlig måte.

 

Tror jeg brukte noe sånn som 5 og en halv time på å cleare normal og dinge 30 ish på min monk..

 

Hvis hver norm run tar ca. 2 min ,med creating av game, løpe til boss, leaving osv. Så vil det jo ta 8-10 min per level i normal

 

24 levler = 24 x 8-10 = 192-240 = 3t 12m - 4t

 

De første levlene går nok fortere å ta på vanlig vis. 15 tar jo ikke stort mer enn en time..

Lenke til kommentar

Det blir ikke skikkelig vanskelig før act 2. Det er meningen at man skal farme act 1 for gear en stund.

 

Du burde ikke ha store problemer med act 1, selv om DPSen er i minste laget. Barbarer på dette tidspunktet er jo tanks, som bare stacker vit og res. Og det trur jeg du har nok av.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Barbarer og Monker kan ikke gå så mye dmg som de andre klassene, da vi ikke kan kite. Så 11k dps er greit, og du vil kjøre gjennom act 1(om ikke også act2) kjempelett.

 

Jeg har nesten samma statsa, bare litt mindre hp og 14k dps, og act 1 er kjempelett. Er vrient i act 2 though.

Lenke til kommentar

Solgte en hjelm for 1M, nettopp. Kjøpte meg full stash, med alle tabs. Samt level 10 jewelcrafter og level 10 artisan. Har også Hellish Staff of Herding.

 

Føles digg å være ferdig med alle de. Nå kan jeg bruke gull på items. :)

Grattis.

 

Du har vel ikke tilfeldigvis en link/screenshot av hjelmen? Hadde vært morsomt å se hva den var :)

Lenke til kommentar

arghhh!

 

merklig at error 316704 skjer bare når eg spiller solo,, virker som at ting er mye mer stabilt når man kjører party.. er det slik at party blir favorisert på noen måter?

Du kan prøve og joine en chat. Feks General eller Trade. Det løses ofte for folk da.

Lenke til kommentar

Mempo of Twilight

 

Husker ikke random stats, men det var 2 dårlige. Var også i nedre sjiktet på variablene.

 

Kunne kanskje fått enda litt mer, siden den solgte rimelig fort. Men, men.

 

For noe søppel. Min rare lvl 40 helm er bedre enn det der &--#62;_&--#62;

 

For en skuffelse legendaries er

 

Tja, den er nok ganske bra til PvP.

 

Og med 2 gode variabler, +Damage og +Strength for eksempel, så blir det nok veldig bra.

 

RNG FTW.

 

Edit: For å lage set items, må man salvage Legendaries. Så uansett hvor dårlige stats du ruller, så har de et bruksområde.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...