Reaper91 Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Når jeg skal finne servere i Team Fortress 2 får jeg problemer, de kommer mange servere opp men når jeg skal inn på en så står de bare "serveren svarer ikke" noen som kan vet hvordan dette kan fikses? Må ha hjelp fort, vil spille xD Har et ZyXEL P-600 ADSL-modem ^^
Selvin Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Oppdater serverlisten, så venter du to minutter, så dobbeltklikker du på en server. Fungerer fint for meg
Reaper91 Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Skrevet 28. juni 2008 Oppdater serverlisten, så venter du to minutter, så dobbeltklikker du på en server. Fungerer fint for meg Det funka nok ikke for meg, venta til og med i 5 minutter før jeg trykka på en server jeg skulle inn på men det sto fortsatt "Serveren svarer ikke". Og så kobler nette seg av når jeg trykker på servere på steam, det kobler kun ut viss jeg trykker på servere ikke ellers. Noen flere som kan hjelpe? Jeg får nå spillt Age of Conan, BF2 osv. Når jeg er inne på Azureus får jeg opp en mld at det er noe feil med NAT porten, men jeg får lasta ned ting og slik der fårde. Kan de NAT greiene ha noe med det og gjøre?
Degeim Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Vet ikke om NAT står for problemene, men jeg vet at jeg noen ganger har det samme. Da trykker jeg på join, og så klikker jeg "Join" og "Refresh" på vinduet som kommer opp noen ganger, så bare venter jeg. Da kobler den alltid til innen ett minutt
Reaper91 Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Skrevet 28. juni 2008 Opps, jeg som var litt utolmodig tidligere. Fikk de til nå ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå