Gå til innhold

Ny Saints Row 2 trailer!

Laland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var fet, men tror den bare var til Austraila og New Zealand ellerno, noe som er rart med tanke på deres maks-aldersgrense på 15 år.. :p

• 2 uker senere...
Skrevet

Synes fortsatt at spillet ser drit ut, selv om jeg elsket det første Saint's Row. Tror dette bare blir mer av det samme, og da føler jeg at jeg med god samvittighet kan droppe dette spillet! Har enda ikke fullført GTA IV, så bruker heller tiden på det :love:

• 2 uker senere...
Skrevet

OXM UK has reviewed 'Saints Row 2' and given it an 8/10. The positives are: There's a massive amount to do, it's very very funny, a major improvement over the first. The negatives are: multiplayer's not fantastic, still some glitches.

Skrevet (endret)

Er Gamezone gode på levering, eller raske altså.

Ikke noe ala Zailor som bruker 3 uker på å sende deg et spill selv etter release.

Endret av Mahavishnu
Skrevet

Æsj bortsett fra Dead Space(som kommer 16/7?) er det ikke noen av de store spillene som kommer før Saints Row 2. Så da er nytt spill nesten hver uke etter Saints Row 2 som jeg skal ha.

Haha lo litt av at Neil Patrcik Harris er med i Saints Row 2.

Velger å spare Far Cry 2 og Dead Space siden dette er spillene jeg "craver" minst etter av spillene jeg skal ha.

Skrevet (endret)

2 Uker igjen i dag :D Klarer ikke å vente.. Sammen med Brothers in Arms HH, LittleBigPlanet, Dead Space, Fifa 09 og ikke minst Far Cry 2 og Fallout 3, ser det ut som dette blir den beste månden på lenge :new_woot:

Endret av MrLG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...