Gå til innhold

Ny Saints Row 2 trailer!

Laland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ser ut som jeg må kjøpe meg 360 igjen gitt :/

Hvorfor det? Det kommer til PS3 også og blir garantert best der, akkurat som GTA4 var.

PS3 er jo sinnsvakt dyrt og da. Det er hovedgrunnen. Også liker jeg egentlig bedre xboxen sine spill og (: And of course, som gammel nintendo gutt blir det ikke snakk om å kjøpe playstation.

Skrevet
Ser ut som jeg må kjøpe meg 360 igjen gitt :/

Hvorfor det? Det kommer til PS3 også og blir garantert best der, akkurat som GTA4 var.

GTA IV var ikke så mye bedre til PS3, men det var litt bedre. Hadde begge versjonene, og PS3 hadde noe mindre AA-problem + pop-ins. Frameraten derimot var bedre på 360.

Synes Saints Row 2 ser litt dårlig ut, spesielt grafikken, men kanskje blir det et kjøp allikevel.

Skrevet

Så veldig morsomt ut egentlig. Mange kule ting det så ut som en kan gjøre på det :) Får se om jeg gidder å gå til innkjøp, men jeg lurer bare på en ting. Må en ha spilt 1'ern for kunne skjønne no? :)

Skrevet

Haha, men skjønner ikke hvorfor folk "kritiserer" Saints Row for å ha mye hiphop, biler og damer i seg når det er et gjengspill. Blir bare feil, seff hadde det vært mafia dog.

Skrevet

Håper "activities" blir borte eller huket av når du er ferdig med de. Var helt håpløst å holde oversikten ettehvert...

Noen som kan gi meg en plott-update på 1ern? Spilte aldri ferdig storyen...

Skrevet

Mørk og mørk vennen, synes det skal litt til for å slå noe av det mørke i GTA IV. Saints Row slår meg alltid som en lysere utgave av GTA IV som minnes sterkt om State of Emergency.

Skrevet

Det ser rått ut, må nesten få meg det på pc på en eller annen måte, er vel ikke alt for venskelig å gjøre om ps3 / xbox spill til Pc får jeg håpe :)

Skrevet
Mørk og mørk vennen, synes det skal litt til for å slå noe av det mørke i GTA IV. Saints Row slår meg alltid som en lysere utgave av GTA IV som minnes sterkt om State of Emergency.

Haha greit da pus, enig med der der. Veit ikke helt hva jeg tenkte, fy Bananus fyyy

Skrevet (endret)

Litt skuffende grafikk, ja. Ellers står det godt i stil med den sanne "saints" stilen. Sitter litt på gjerdet akkurat nå men holder dette kvaliteten og den gode spillestilen som vi så i eneren, blir nok dette ett kjøp i min bok. :)

Endret av Parted
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Her er en sammenligning mellom kartet på 1ern og 2ern. Ikke så veldig mye større synes jeg, selvom det er 1.5 ganger så stort. Hvite områdene er det som har blitt endret

16988_SRMAPCOMPARISON_122_508lo.jpg

Endret av MrLG
Skrevet

Den nye traileren var rimelig heftig. Likte ikke animasjonene på folka i spillet så godt da, verken i ansiktet eller ellers, alt virket så stivt og unaturlig. Men regner med spillet blir fett uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...