teknikk Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Jeg spilte endel flyspill før i tiden. Har ikke spilt på mange år, men ønsker å starte igjen. Har en eldre ps2 og noen helt enkle laptopper. Finnes det noen flyspill til ps2? Jeg ønsker mest fokus på fly-egenskaper og mest mulig likt virkeligheten. Husker jeg syns SU27 var meget bra. Finnes det til ps2? Andre som ligner eller er bedre?
herzeleid Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Lock on til pc er vell oppfølger til su27 flanker om jeg ikke husker helt feil. Liker du eldre fly er IL2 Sturmovik nærmest uslåelig. Tror ikke det krever så mye og realismen og flyfølelsen er vanvittig bra.
Zlatzman Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Lock on til pc er vell oppfølger til su27 flanker om jeg ikke husker helt feil. Liker du eldre fly er IL2 Sturmovik nærmest uslåelig. Tror ikke det krever så mye og realismen og flyfølelsen er vanvittig bra. IL2 Sturmovik: 1946 er vel nyeste utgaven av IL2. Inneholder Forgotten Battles + 3 utvidelsespakker. Definitivt mye spill for pengene. Kjenner ikke til noen realistiske flyspill til PS2, men har ikke sjekket det ut så veldig godt så jeg kan ha oversett noe.
Speed123 Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Microsoft FlightSimulator X til PC. Veldig realistisk og veldig bra, tar mye plass da. 14gb
teknikk Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Skrevet 28. juni 2008 Ok, tusen takk.. men hva kreves av pc utstyr, utenom det man får når man kjøper en normal pc? (har ikke noe grafikk kort greier, osv osv)
Erasus Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Du trenger ikke noe ekstra utstyr, bare sørg for at PC'en er kraftig.
teknikk Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Skrevet 28. juni 2008 Ok.. Kan ikke si den er veldig nymotens heller tror jeg.. Har: Ibm A31 (pentium 4) Compaq 6715s AMD samt en stasjonær pentium 4.. men det fungerer kanskje alikevel..
rulleguru Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 (endret) Det funker nok ikke bra nei, Flight Simulator X er et veldig krevende spill, tror ikke du vil få noe glede av det på noen av maskinene dine. Du kan jo evt. prøve en eldre version av Flight Simulator, det er jo laget tonnevis. Du har nok noe "grafikkortgreier" eller så ville du ikke hatt bilde på skjermen din, men spørsmålet er hvor bra dette grafikkortet er. Endret 28. juni 2008 av rulleguru
Zlatzman Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 (endret) Det finnes demo av både Lock On og Forgotten Battles (IL2). Du kan bruke disse til å sjekke om maskinen din er kjapp nok til å spille dem. De har lave systemkrav, men usikker på om de er lave nok. Tviler litt på at maskinen din klarer å dra Flight Simulator X, men finnes demo av dette også om du vil prøve. Dersom det ikke fungerer og du liker Flight Simulator-serien er det ikke noe i veien for å skaffe et av de eldre spillene i serien. Antar du stadig har flystikke? Hvis ikke kan flysimulatorer bli en frustrerende opplevelse. redigert: Flight Sim X lagt til. Endret 28. juni 2008 av Zlatzman
Snorre Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Ok.. Kan ikke si den er veldig nymotens heller tror jeg.. Har: Ibm A31 (pentium 4) Compaq 6715s AMD samt en stasjonær pentium 4.. men det fungerer kanskje alikevel.. Skal jeg gjette på hvor god maskinvare du har, utifra prosessorene du nevner tror jeg nok ikke du har sjans i havet til å kjøre Flight Simulator X noe i nærheten av tilfredstillende. Derimot ville jeg kanskje tatt en titt på Flight Simulator 2000 eller 2002. Det er mulig at du greier å kjøre de spillene dugandes. Men for dottens skyld, test en demo av de før du eventuelt kjøper.
-Torb Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Har hatt mye morro med Flightsim 2000, og likevel om grafikk og sånnt kanskje begynner å bli litt mindre enn nymotens, så er det så absolutt ikke ett dårlig spill av den grunn. Og veldig mye tilleggsinnhold som ligger gratis rundtomkring på nettet.
Rata101 Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Jeg har spillt Sky Oddyssey for PS2 en god del. Veldig gøy hvis du ikke er av de som er nødt til å ha en combat-sim. "Sky Odyssey blends aspects of flight simulation with an easy to pick up but difficult to master gameplay system"
Jamsan Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Jeg har spilt alle IL-2 spillene og syntes det er jævlig bra.. bedre enn Combat flight simulator 3 etter min mening. Men det er en del å sette seg inn i... Og det er enda mer å sette seg inn i flight simulator, men når man har fått skikkelig "dreisen" på det, så er det drit fett!
teknikk Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Skrevet 15. juli 2008 Da har jeg fått testet Lock On litt til pc.. kjøpte det i forrige uke. fungerer glimrende.. mye å sette seg inn i her. Har også kjøpt et til ps2, The Belkan War.... ikke like mye flyrealisme, men flere raske kamper og litt enklere..
Bgarion Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Lock on til pc er vell oppfølger til su27 flanker om jeg ikke husker helt feil. Liker du eldre fly er IL2 Sturmovik nærmest uslåelig. Tror ikke det krever så mye og realismen og flyfølelsen er vanvittig bra. Går det greit å spille IL2 på Vista?
Jamsan Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Jeg driver å sliter med å få spilt IL-2 forbotten battles på 64 bit vista. Spillet starter, for så å bare forsvinne.... Men skal laste ned patch til det så får jeg se om det funker.
Kimelimm Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Microsoft FlightSimulator X til PC. Veldig realistisk og veldig bra, tar mye plass da. 14gb Støtter denne, men du må nok hoppe ned til Flight simulator 2004, fordi FsX tar mye av pcen Har spillt flightsimulator i MANGE år, blir ALDRI lei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå