Gå til innhold

CeBIT: ASUS overrasker stadig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:lol::lol::lol:

HEIS FLAGGET!!!

FOR NÅ SKJER DET SJELDNE ; AT SELV JEG SIER AT DERE GJØR EN GOD JOBB OG PENT HANDTVERK!!!

Forsiktig med vinsmakingen nå ....He,he....

:grumpy:

Skrevet

:lol:

Men det er da ikke noe rart egentlig. barbara.no var f.eks det første nettstedet i verden offentliggjøre logoen til Intels Pentium 4-M prosessor, så at hardware.no blir lagt merke til er da ikke så rart :D

Skrevet

Er det noe jeg liker så er det når norge blir lagt merke til i utlandet, men de får lete lenge etter Norwey i atlaset da...

:lol: Iraq/Iran, Norway/Norwey... :shrug:

Skrevet
Er det noe jeg liker så er det når norge blir lagt merke til i utlandet, men de får lete lenge etter Norwey i atlaset da...

Skjønte ikke helt det siste der.. Du vet vel at Iraq og Iran ikke er samme land?

Det er jo alltids knall med reklame, stå på! :woot:

Skrevet

Skjønte ikke helt det siste der.. Du vet vel at Iraq og Iran ikke er samme land?

Det er jo alltids knall med reklame, stå på! :woot:

Vet Iraq og Iran er 2 forskjellige land. Folk kan jo tro at Norwey er et eget land for det finnes jo eksempler på nesten like navn.

Skrevet

heldiggriser som får lov og være der.. :( MEG og vil! :yes:

De hadde vert dumme viss de hadde unlatt en 6er og editors choice... ;) Bra jobba? Burde HW.no gi all hardware 6 :D bare for og komme på skrytevegger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...