Gå til innhold

Anmeldelse: Super Smash Bros. Brawl (Wii)


Anbefalte innlegg

Hadde man bare pusset opp det orginale Super-Mario spillet for fansen og ikke laget det mer variert og spennende i regi av flotte oppfølgere, så hadde jo det også blitt vanvittig kjedelig.

 

Positivt?

Vel de har jo laget Brawl litt mer variert med online og en historiemodus. Om du ser litt stort på det så er jo Mario fortsatt gode gamle Mario. Redde prinsessa og samle mynter :p

 

Men som sagt, folk skal få ha egne meniger

 

EDIT: Der kom faktisk Brawl i postkassa :D

 

 

 

Så sant så sant.

Er jo også individuelt om hvor store folk synes eventuelle forandringer er.

 

Kos deg med spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anmelder virker litt vel negativ men det er jo noe sant i det han sier også.Jeg mener det fortjener 8/10 fordi spillet er uten tvil det morsomste spillet å spille i stua sammen med 3 kompiser :) .Konkuranse instinktet tar over og det blir masse roping og latter.Men samtidig så er det masse som kunne ha vert bedre, for eksempel online (mot anyone) der må hver kamp vare i kun 2 min.Aner virkelig ikke hvorfor.Men visst du spiller med friends over nettet kan du bestemme alt selv men i tilegg er det utrolig vanskelig å få venner på Wii :(.

Historie delen er grei en liten stund men varer altfor lenge.Alt i alt et bra spill men som kunne ha vert så mye bedre. ;)

Lenke til kommentar
Skaff deg ett liv... plz

Elsker spill av alle varianter selv jeg altså.

Men nå begynner det å virke som du har personlige problemer og tar det ut på alle andre.

Mener du at anmelderen ga spillet en lav karakter? 7/10 er godt over det 5, som er et helt ordinært og gjennomsnittlig spill. Det står til og med under karakteren at spillet er godt. Hvis han hadde hatt personlige problemer og ville ta det ut på dette spillet, hadde han gitt det under 4/10.

Lenke til kommentar

For det første synes jeg å kunne lese at karakteren sier "7/10, Godt", så jeg forstår ikke helt hvorfor så uhorvelig mange mener å lese at anmelderen har slaktet spillet.

 

For det andre (wihu, endelig et spill jeg faktisk har spilt og kan uttale meg om, isteden for bare å være djevelens advokat) er jeg veldig, veldig enig i anmeldelsen. Jeg har ikke spilt noen av de foregående Smash-spillene til døde, men jeg har spilt de. Og følelsen er akkurat den samme her; dette er ikke noe jeg ville kjøpt, fordi jeg hadde gått lei ganske fort, og det hadde kompisene mine også. Og brått var poenget borte.

 

Det første jeg tenkte etter å ha testa det noen ganger (på en Wii i statene, for tre måneder sida, bra jobba europeisk Nintendo) var "Wow, bra grafikk"...

Lenke til kommentar

Temmelig enig i anmeldelsen. Jeg har kost meg lenge med Melee, men her følte jeg at det rett og slett ble for likt. Online var ikke rare greiene, og Subspace var rett og slett altfor lang og for repetiv for sitt eget beste.

Sannsynligvis er det en del skuff ute og går, da jeg har venta på dette siden 2002. Men likevel. Jeg så fram til noe mer, selvom jeg ikke kan sette fingern på hva.

Endret av RevX
Lenke til kommentar

Har ikke lest igjenom hele men syntes det var en passe karakter, men jeg ville antagelig gitt det 8 av 10 selv tror jeg.

 

Uansett 1 playeren i SSBB er noe av det mest kjedelige jeg har prøvd, husker ennå da jeg importerte det så hadde jeg flere folk over får å brawle men vi ente opp med å spille igjenom det subspace surre før vi i det hele tatt kunne bruke de figurene vi ville.

 

Det var den kvelden.

 

Det høres kanskje ut som jeg hater SSBB nå men jeg digger det tvert imot, pga 2 playeren som jeg har over 100 timer played på.

 

Uansett sjekk ut denne reviewen, den er rå. :p

http://www.escapistmagazine.com/videos/vie...mash-Bros-Brawl

Lenke til kommentar
Har ikke lest igjenom hele men syntes det var en passe karakter, men jeg ville antagelig gitt det 8 av 10 selv tror jeg.

 

Uansett 1 playeren i SSBB er noe av det mest kjedelige jeg har prøvd, husker ennå da jeg importerte det så hadde jeg flere folk over får å brawle men vi ente opp med å spille igjenom det subspace surre før vi i det hele tatt kunne bruke de figurene vi ville.

 

Det var den kvelden.

 

Det høres kanskje ut som jeg hater SSBB nå men jeg digger det tvert imot, pga 2 playeren som jeg har over 100 timer played på.

 

Uansett sjekk ut denne reviewen, den er rå. :p

http://www.escapistmagazine.com/videos/vie...mash-Bros-Brawl

 

haha :p herregud for en lættis jeg fikk

Lenke til kommentar

Jeg brukte på melee var å samle ting, klare events og break the targets for og oppnå alle trofeer. Jeg digga å samle alt jeg kunne og lese om det etterpå. Det er enda mer og samle på her så jeg tror jeg kommer til å like 1 player delen. Det beste er at de bytta ut adventure mode fra melee og erstattet den med subspace emissary. Hatet å måtte gå igjennom adventure mode med alle karakterene,og selvom subspace er kjedelig får jeg ihvertfall fine filmer å se på mens jeg spiller.

 

Det verste de kunne gjort med Brawl er å "Wiiifisere" spillet. Det var noe jeg fryktet de ville gjøre, og ble lettet for å høreat de ikke skulle. Det hadde ikke funka i det hele tatt tro jeg selv. De beste spillene på Wii kan faktisk spilles med gamecube kontroller (unntatt Zack og Wiki)

 

Har ikke spilt melee på flere år og gleder meg til å utfordre mine gamle konkurenter i et oppdatert spill.

Lenke til kommentar
Jeg er hardbarka fan så jeg kommer til å elske Brawl uansett hva andre måtte mene!!

 

Synes karakteren er ufortjent, burde hatt en 9/10

Egentlig skulle innlegget ditt ha fått gå ukommentert, for å ikke gi det mer oppmerksomhet enn nødvendig, men er så utrolig lei av folk som basher anmeldelser og uttaler seg om hvilken karakter spillet burde ha fått uten å engang ha prøvd det selv. Man skulle tro det å prøve spillet var minimumskravet for å uttale seg om det, men er man en "hardbarka fan av serien"(for å slippe å bruke et belastet ord her på gamer-forumet), gjelder tydeligvis ikke denne uskrevne regelen.

 

On-topic: Har ikke prøvd noe i denne serien tidligere, så ser frem til å plukke det opp i morgen. Har bestemt meg for å ikke høre for mye på hypen, for det fører bare til skuffelse i 90% av tilfellene.

Lenke til kommentar
Det er synd og skam at så mange oppfatter alt under 8/10 som "dårlig", er alt jeg har å si.

 

Er vel kanskje ikke så rart. Hvis du ser på gjennomsnittlig karakter som er vanlig å gi internasjonalt så er 7-8,5 gode/greie spill, og 85+ virkelig gode spill. Det er bare Gamer.no og noen andre sider som ser ut til å faktisk bruke 1-10 skalaen, og ikke 6-10 som de fleste andre.. (Sier ikke at det er negativt Gamer)

 

Hvis du bruker Metacritic så ville 103 PS3 spill, 206 Xbox 360 spill, og 62 Wii spill hatt en høyere score en Gamer.no sin SSBB score :) Og siden en del leser utenlandske spillanmeldelser kan det ofte være vanskelig å huske at Gamer.no bruker ett system som gjør karakter sammenligning vanskelig..

 

7/10 er en bra karakter fra Gamer.no, dog kanskje litt lav, og anmeldelsen var litt vel negativ og kanskje litt for mye personlige meninger.

Lenke til kommentar

latterlig karakter når man ser hva andre anmeldere har gitt spillet, metacriticen ligger på 94, noe som er ekstreeemt høyt med tanke på at det er gjennomsnittet fra alle kjente anmeldere. Denne anmeldelsen er noe av det dårligste jeg har lest på gamer på lenge, anmelderen nevner hverken musikken (som er laget av japans beste komponister) eller ssbbs utrolige dybde når det kommer til modes, muligheter og ekstra materiale.

 

Virker på meg som om anmelderen her har blitt eid av andre spillere spør du meg og dermed dømmer hele spillet derav :roll:

 

Dette er faktisk en av de laveste karakteren dette spillet har fått av anmelderere over verden....

Endret av Dragoneer1
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt kommentarene om at spillet ikke hører hjemme på Wii. Nintendo bør da selv vite hva som hører hjemme på sin egen konsoll? Salgsmessig ser det iallefall ut som at SSBB har tatt seg godt til rette på Wii. Jeg er lei av av folk som setter Wii i bås pga strømmen av casualspill fra utviklere som ikke forstår seg på konsollen.

 

Jeg har ikke prøvd spillet ennå, så jeg vet ikke om karakteren er rett eller gal. Den er dog temmelig lav i forhold til hva andre anmeldeldere har gitt det.

Lenke til kommentar
Dette syntes jeg var en dårlig karakter på et bra spill. Likte ikke denne anmeldelsen i det hele tatt (min mening)

 

Kven andre si meining skulle det vere? Det er ikkje nødvendig å påpeike at det er di meining, det er ganske opplagt. Skriv det heller viss det er nokon andre si meining.

 

Eks: "Eg likar SSBB. (Tor Gunnar si meining)"

 

Den kom litt overraskende med tanke på Gamereactors 10/10, men folk skal da selvsagt få ha egne meninger

 

Er Gamereactor nokonsinne ueining med fanboysa? Nehh..

 

Jeg er hardbarka fan så jeg kommer til å elske Brawl uansett hva andre måtte mene!!

 

Synes karakteren er ufortjent, burde hatt en 9/10

Egentlig skulle innlegget ditt ha fått gå ukommentert, for å ikke gi det mer oppmerksomhet enn nødvendig, men er så utrolig lei av folk som basher anmeldelser og uttaler seg om hvilken karakter spillet burde ha fått uten å engang ha prøvd det selv.

 

Skulle akkurat til å kommentere det. Trist er eit fint ord.

 

 

latterlig karakter når man ser hva andre anmeldere har gitt spillet

 

Latterlig argument.

 

Bra omtale!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...