Gå til innhold

E3 - Informasjonstråd (14 - 17. juli) - Info i første post

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nå kan vel det her være en infotråd, tidspunkter etc, så blir det sikkert lagd flere tråder under selve konferansene! :)

Tror nok det får være den beste løsningen ja. Å ha alle tre i en og samme tråd, blir vel som å plassere tre av dine eks-kjærester i samme rom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det får være den beste løsningen ja. Å ha alle tre i en og samme tråd, blir vel som å plassere tre av dine eks-kjærester i samme rom.

Funker vel flott det :D!

Skrevet (endret)

Funker vel flott det :D!

Edit: Det begynner vel rundt halv 8 Lakus :)

Endret av gamerman
Skrevet

Masse GeOW filmer som kan brukes som oppvarming hos GT, nuh. anbefaler GTTV Enhanced vidsa! :) (skriver det her fordi alle som følger med her har lyst til å vite om dagens spill, regner jeg med ;) )

Skrevet
Edit: Det begynner vel rundt halv 8 Lakus :)

Thank you.

Har allerede sett GeoW2 videoene. Skulle ønske jeg ikke gjorde det, da jeg vil bli tatt med storm :p

Skrevet

Blir nok bare Microsoft sin konferanse jeg får med meg i år live tror jeg. Reiser til Trondheim i morgen tidlig, så da tviler jeg at det blir tid til de to andre. :(

Skrevet

Ja jeg synes det faktisk er litt merkeliig at Microsoft ikke har noen streamer på Live.

Beste man får der er de "viktigste" delene, sett med Microsoft sine øyne, noen dager senere.

I HD selvsagt.

Hadde vært bedre med en direkte stream.

Skrevet
Selv kommer jeg kun til å følge med på Microsoft sin, og de andre sine om jeg får tid eller ser noe jeg blir nyskjerrig på.

Bombe. :p

Du kan komme til å få sony-/nintendo-lus om du ser du andre :ohmy:

Skrevet
Microsoft:

-3D grensesnittet for Xbox live

Mener du at menyen er i 3D? :o

Er det bekreftet?

Kanskje han bare har veldig lyst til å se det.. :)

det har ryktes at MS vil komme med ein stor update til xbox live som vil endre grensesnittet til 3D...

Skrevet
det har ryktes at MS vil komme med ein stor update til xbox live som vil endre grensesnittet til 3D...

Du sier det så krøkkete. Det ryktes i at microsoft driver med en Home-klone. :)

Mener å huske at de avkreftet ryktene om Avatars (det sjefen snakker om?), da...

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

Husker du Minority Report filmen? samme folka som lagde den fancy menyen MR. Tom fikkler med, skal lage noe til 360.

ryktet er at det er en slags bevegelig kontroll man fester på hånd

og kan bevege menyen i 3D alla Minoroty Report filmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...