Gå til innhold

mgs4 Review zero punctuation ;)


Fenixen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe stort sett alt han sa er jo (spott on egentlig). morsom å !! :)

 

men det med tranq pistolen så er jo det bare på easy at de søvner etter 1 skudd. på hard og extreme må man treffe Hue i såfall. eller gi de 3-4 skudd.. så bommer man da blir det caution el alert . så løper man bare tilbake til neste checkpoint så har det roet seg hehe

Endret av aoottis24
Lenke til kommentar

Slutt å linke til NinjaGaiden 2 reklame.. :p

Bare tuller, synes det var veldig kort review, mere reklame enn review der.

 

Fullstendig klar over at jobben hans er bare å klage for å irritere de som liker spillene han kritiserer og sørge for å få mere trafikk til websiten.

 

Eneste som stemmer av min opplevelse er at det er masse historie, i MGS4, men jeg liker dette. :-/

Satser på at han annmelder Metal Gear Online som følger med gratis en annen gang, men da blir det sikkert klaging over for få cutscenes.. :-/

Ser på kommentarene at det er veldig mange som tror dette er ett spill på ca 10 timer video, og 4 timer gameplay. Det er det ikke. :-/

Men det er ca. 10 timer video/codec samtaler tipper jeg.

 

Brukte ca. 20 timer eller noe slikt, på aller enkleste vansklighetsgrad selv. :)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Han er genial. Ikke noe uventet resultat. vist man har sett andre reviews av han så ser man at han til en viss grad forhånds dømmer og misliker japanske spill. Han like ikke rpg's...mgs er ikke nødvendigvis et rpg men har likehets trekk på punkter som slår kraftig ut hos ZP nemlig mye story og prat.

Men det er jo hatet vi vil se og jeg synes han gjør en god ZP review igjen.

 

Å ja. han snakker fort, ligger jo i navnet da.

Lenke til kommentar

Det som er litt festlig, er at mgs-fanboys sannsynligvis teppebomber fyren med hatmail, dødstrusler og trusler om anmeldelse for å ha skrevet noe negativt om spillet de har venta på i 10 år.

 

Somethingawful posta utdrag fra hatmail de fikk etter å kødda med Final Fantasy-spillene. Det var direkte skremmende.

Folk trua med å sladre til square og få drittsida nedlagt (as if), eller til og med anmelde dem til politiet..fanboys er sykt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg ser at han faktisk tror at liquid lever gjennom armen til ocelot. Noe som er feil tbh.

Han fortalte ikke om det han hadde blitt fortalt i selve spillet, men slik stoda var etter de 3 første spillene. Vi finner ikke ut før i MGS4 hvor lur Ocelot er ;)

Lenke til kommentar

Det heter jo Zero Punctuation (ingen tegnsetting) fordi han raser gjennom hele anmeldelsen uten noen naturlige pauser.

Yahtzee har faktisk laget noen svært anstendige point-n-click adventurespill.

 

Han har rett i at 23 minutter med introplapring er litt drøyt.

 

Poenget hans er å snakke dritt om spillene han tester, men på en erkebritisk og intelligent spydig måte, ikke bare rope ihatethisgameihatethisgameitsuxxors2k

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...