Gå til innhold

– Bioshock burde vært mislykket (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

vel vel, sluttresultatet ble jo bra :)

 

eneste som var en smule skuffende er at det ikke var co-op som på systemshock 2 for det var helt hinsides!

 

 

Men jeg la merke til at det var en del humper i utviklingen. Når de hadde en demo med div plasmids og en teleport plasmid så la jeg merke til at denne ikke var i det ferdige spillet, jeg har ikke fått fingrene i denne så jeg antar den ble droppet?

Endret av PetriZide
Skrevet

Jeg spilte BioShock til jeg fikk maskingeværet før jeg gikk lei. Neste gang spilte jeg til jeg fikk den flamme-plasmiden, men da ble det altfor enkelt for min del.

 

Ironisk nok ble det altfor likt System Shock 2 for min del og et svært mislykket spill. ;)

Skrevet

Fattet egentlig null intresset for spillet. Heilt til eg testet demoen, det var nærmest som eit slag i ansiktet. Eit virkelig solid spill med ein heilt ubegripelig syk stemning.

Gjest Slettet+981287349
Skrevet (endret)
QUOTE(Jakoozie @ 24/06-2008 : 16:06) *

Elsker Bioshock. Virkelig et fantastisk spill, og verdt alle penga og mer til.

 

 

QFT

Endret av Slettet+981287349
Skrevet

Bioshock er rett og slett et av de beste FPS spillene noensinne. Utrolig bra historie og stevningen er helt sykt bra. Rapture er et sted jeg kunne tengt meg å bodd hvis det ikke gikk som det gikk:P

Skrevet (endret)

På top fem-listen min også. Det sier litt med titler som HL, Zelda:oot, Mario64 og Goldeneye som selskap ;)

 

Beste fps siden HL(1 og 2) for min del.

Endret av M@R7!N
Skrevet

Syns det er sært at en remake av System shock 2 i en annen setting gjør det så mye bedre, men men. Kanskje jeg får ett nytt spill i Bioshock 2 og ikke enda en remake, er vel lov å håpe.

Skrevet

Mmm, Chris Kline og de andre i utviklingsteamet nevnte en hel del om deres problemer og artige opplevelser i "Making Of" video'en som fulgte med Collectors Edition til Bioshock. Skal si det var mange rare ideer folk hadde kommet med... og jeg føler litt synd på de sjelene som brukte flere hundre timer på et svært stykke CG som aldri så dagens lys. En tøff bransje, det er det ikke tvil om.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...