Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Cashback = Tilbake betaling av poeng (referalls) :)

Aaah okay men da står fremdeles spørsmålet mitt.

Hva gjør man om ting fra dx blir ødelagt? Er det noe garanti på slikt, eller kan man bare få igjen penger når det er noe feil med varen når den ankommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har fra 0-24måneder garanti ettersom levrandør varen kom fra før dx.

Du må selv dokumentere at skaden ikke er fra røff/feil bruk.

 

Er det elektronik må du selv legge ut porto på 300-400kr for og sende varen tilbake til kina for undersøkelse, de dekker så porto opptil varens pris (maks 40$) av ditt utlegg og sender ny (kun om de faktisk konkluderer med at produksjonsfeil).

Skrevet

Det stemmer at DX har lager ja, har en komnpis som kjenner en Kineser som har vært hos DX og han kan bekrefte dette.

Deres egne kundebehandlere sier ihvertfal ikke at de har lager.

Men enkelte smådeler kan de hente fra en levrandør i samme bygg, evnt deres lager de mener?

 

 

Det er godt mulig, det eneste jeg vet er at denne Kineseren sier at de har ett lager, hva han legger i det vet jeg ikke men at de har en del på lager det må de nesten, spesielt ting det går mye av.

Skrevet

Er heller dårlig med reklamasjon i kina.

De er ikke pålagt ha den døyt av garanti heller, men hovedsakelig legger de seg på 6måneder.

Om det er et solid produkt som skal litt til ødelegge så 12-24måneder.

Skrevet

Du har fra 0-24måneder garanti ettersom levrandør varen kom fra før dx.

Du må selv dokumentere at skaden ikke er fra røff/feil bruk.

 

Er det elektronik må du selv legge ut porto på 300-400kr for og sende varen tilbake til kina for undersøkelse, de dekker så porto opptil varens pris (maks 40$) av ditt utlegg og sender ny (kun om de faktisk konkluderer med at produksjonsfeil).

 

Mye eletronikk som ikke jeg har måttet sende tilbake O_o blant annet denne her:

 

Klikk

Skrevet

Burde kanskje spesifisert litt mer, men med elektronik tenker jeg på android pads, mobiltelefoner etc altså de litt mer tekniske varene.

Småting sånn 0-30$ av ladere etc bruker ikke de være så strenge på men det går etter fabrikken sin policy så varierer.

Skrevet (endret)

DX har ikke noe på lager, alt kjøpes etterhvert som det pakkes.

 

Jo, det har de :)

 

 

inside8.jpg

 

Hva de liker gi inntryk av og hva de faktisk har er helt forskjellige ting ;)

 

 

Det stemmer at DX har lager ja, har en komnpis som kjenner en Kineser som har vært hos DX og han kan bekrefte dette.

 

Greit. Fortell meg hvilke varer som er lagervarer hos DX. Det vil si spesifikke varer, gjerne med link. Ellers kan du jo be kompisen din om å fortelle dem at de må oppdatere FAQen sin.

Endret av Ninjahamster
  • Liker 1
Skrevet

Den der går nok uten proble inn til norge.

Er mer skimming utstyr de går etter.

 

Generelle lesere/skrivere av den typen selger de til privatpersoner i norge også.

Skrevet

Nå har DX begynt å oppgi prisene i NOK også :)

 

Er det en ren omgjøring av prisen, eller er det slik som Play.com har det. At det er dyrere å betale i Euro enn i Pund?

 

 

 

 

Noen som vet om en barcode leser som fungerer mot DVD Profiler fra DX?

Skrevet

Er det en ren omgjøring av prisen, eller er det slik som Play.com har det. At det er dyrere å betale i Euro enn i Pund?

Det står beskrevet rett ved siden av den oppgitte prisen på siden.

Skrevet

Angående stasj fra Kina og forsinkelser fikk jeg nettopp en mail på "søt" engelsk:

 

Your items will send next working day, when your payment cleared.

In normal conditions, international shipping takes around 15-30 days.

But recently the international hoiday (Thanksgiving Day and Christmas Day

is coming),now is peak,

Most of the excess packets were kept on huge lots in the HongKong Post office

leading delay.

There is not enough flights to handle a large number of packets.

So will cause the packets delay.Please don't worry. The packet on way to you, maybe it come tomorrow, maybe

delay some days.

 

We appreciate your understanding and patience.

You are also welcome to contact us about more solutions.

 

Thanks,

Yours Sincerely

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...