Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Den lighteren er rå! Har brukt den i 2 måneder nå! Men pass på fingrene! DENNE BLIR VARM!

 

Eg som håpte på at den ikkje blei så alt for varm :/

Har ein slags jet-lighter frå før, men den er berre metall, og mesteparten av varmen går inn i tommelen min i staden for det eg prøvar å smelte/tende på. Kunne ikkje få lunk på 4 ml vatn i ein metallbeholdar før eg brann av meg tommelen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Også lurte jeg på om jeg kan kjøpe sku.10684 og sku.4355 uten trøbbel? Har ikke tenkt til å bruke den jammeren, det er bare sånt som er morsomt å ha ;p

Skal du ha den bare for å se på den? Hva er vitsen?

Standard prosedyre om det blir tatt i tollen er visstnok at de spør deg etter en tillatelse fra Post- og Teletilsynet for bruk av slike jammere, og siden ingen privatperson får en slik vil den bli destruert. Hvis politiet tar deg under bruk vil du sannsynligvis få mye trøbbel siden du potensielt kan hindre noen i å ringe et nødnummer.

 

Var bare en tanke å kjøpe den, men jeg visste at det var konsekvenser for bruk den. Hva med den planten ;p kan jeg få den inn i Norge uten problem?

Lenke til kommentar

Var bare en tanke å kjøpe den, men jeg visste at det var konsekvenser for bruk den. Hva med den planten ;p kan jeg få den inn i Norge uten problem?

Hvis Tollvesenet først åpner pakken, noe som aldri har hendt meg, beslaglegger de den nok om de ser at den er ekte. Regelverket er ganske strengt rundt det med planter. Hør med Mattilsynet om du vil vite om du lovlig kan innføre den.

Lenke til kommentar

DX lover at disse er ekte. Jeg har ikke kjøpt slike fra DX enda, men har planer om det siden jeg har slike batterier fra før og de fungerer kjempebra. De kostet meg dog 189,- hos Japan Photo.

 

Se der ja - jeg visste ikke at DX hadde Eneloop. Jeg har en del slike og har meget god erfaring med disse - blant annet til kamera-blitz osv.

 

Jeg syntes jeg fikk de billig fra Ebay - men DX er faktisk billigere.

 

Jeg har en egen Sanyo Eneloop Charger til mine batterier.

Lenke til kommentar

Det viser seg at det var lurt å dele opp ordra.

 

sku.7428 og sku.3671 er ordre nummer 1.

sku.1320 er ordre nummer 2.

 

Begge vart bestilt søndag kveld. Ordre 2 er allereie shipped, men ordre 1 er fortsatt Waiting for supplier.

Lighteren var liksom "hovud-gadgeten" i bestillinga, den eg hadde mest lyst på, så det var nok lurt av meg å bestille den separat.

 

Så om du skal bestille ting, så kan det lønne seg å bestille den tingen som hastar meir enn dei andre separat.

Lenke til kommentar

Det kommer jo til å stå hobbies and toys på pakka og den er under 200 kr så tror det går bra.

 

Prata med en som joober med å ta imot pakker fra utlandet, og han sa at de bare sender de pakkene som er rundt 200 merker inn til tollen. Eller om hvis de har en mistanke om at det kqn være noe ulovelig i pakken, men de sender ikke alt under rønken.

Lenke til kommentar
Så om du skal bestille ting, så kan det lønne seg å bestille den tingen som hastar meir enn dei andre separat.

 

Eller bare gjer som meg: bestill alt separat. Det kostar jo ingenting, og du får ting så fort det let seg gjere. Unntaket må vel vere om du vil ha DX-points, men det bryr meg minimalt.

Lenke til kommentar

Problemet med sprettert er at det sorterer under våpenloven, og brudd på denne innebærer stort sett at du kan utelukke fremtid som politi, politiadvokat, noe som helst med sikkerhetsklarering i forsvaret, osv.

 

I tillegg er strafferammen "bøter eller fengsel inntil to år", og når strafferammen er såpass høy, er det sjeldent at boten blir lav, for å i det sånn (selv om fengsel antakeligvis er uaktuelt i denne saken).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...