IMG_123 Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Nå som sommerferien nærmer seg blir det ikke alltid like mye tid til spilling, og i den forbindelse hadde det jo vært kjekt om man kunne sette accounten på pause. Det har spunnet noen rykter om at dette skal være mulig, men jeg finner rett og slett ingen måte å gjøre dette på. Noen som har en anelse? PF: Takk.
IMG_123 Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Skrevet 21. juni 2008 Da settes det på pause? Man kansellerer ikke hele greien?
WarpX Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Man kansellerer ikke hele greien? Det skulle jo ta seg bra ut... alle karakterene slettes og kontoen opphører
Rascal Skrevet 24. juli 2008 Skrevet 24. juli 2008 Man kansellerer ikke hele greien? Det skulle jo ta seg bra ut... alle karakterene slettes og kontoen opphører Svaret jeg fikk fra Funcom support Greetings, Thank you for contacting Age of Conan customer support. We keep your records on file for a guaranteed 90 day period. They may remain longer, but our system does automatic sweeps at regular intervals. I hope this answers your question. We hope to see you return to Age of Conan soon! Så ja det er fare for at char og kontos blir slettet etter 90 dager.
nagina Skrevet 24. juli 2008 Skrevet 24. juli 2008 (endret) Nei, seriøst... tenk på alle som venter til spillet blir pusset opp, surt. Dette sier jo bare en ting, enda mindre sjanse for at man starter, men men, det får tiden vise. Endret 24. juli 2008 av nagina
Rascal Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Nei, seriøst... tenk på alle som venter til spillet blir pusset opp, surt. Dette sier jo bare en ting, enda mindre sjanse for at man starter, men men, det får tiden vise. Enda verre er det for de som har kjøpt collectors edition og brukt det...
TheScorp Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 De kan da umulig være så bak mål? Så når jeg aktiverer kontoen min om noen måneder, for å se om det har blitt forbedringer, så må jeg kanskje starte fra scratch? Oh well, hvis jeg logger inn og ser alle karakterene mine borte, så er jeg ihvertfall ferdig med AoC..
tacomodo Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 De kan da umulig være så bak mål? Så når jeg aktiverer kontoen min om noen måneder, for å se om det har blitt forbedringer, så må jeg kanskje starte fra scratch? Oh well, hvis jeg logger inn og ser alle karakterene mine borte, så er jeg ihvertfall ferdig med AoC.. Det er Fucom vi snakker om her, folka som ga ut rent søppel. Ikke de skarpeste knivene i skuffen. Dette med sletting av charactere har jeg ingen tro på egentlig. Flere andre MMOs jeg har spilt som har sagt det samme, men de er der den dag i dag fremdeles, og det er snakk om flere år på noen av de.
TheScorp Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Nå vil riktignok ikke jeg kalle spillet rent søppel dog, det får stå for din mening.
nagina Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 De kan da umulig være så bak mål? Så når jeg aktiverer kontoen min om noen måneder, for å se om det har blitt forbedringer, så må jeg kanskje starte fra scratch? Oh well, hvis jeg logger inn og ser alle karakterene mine borte, så er jeg ihvertfall ferdig med AoC.. http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=77045 måtte bare lage tråd om det, svar kom det også.
Rascal Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Man kansellerer ikke hele greien? Det skulle jo ta seg bra ut... alle karakterene slettes og kontoen opphører Svaret jeg fikk fra Funcom support Greetings, Thank you for contacting Age of Conan customer support. We keep your records on file for a guaranteed 90 day period. They may remain longer, but our system does automatic sweeps at regular intervals. I hope this answers your question. We hope to see you return to Age of Conan soon! Så ja det er fare for at char og kontos blir slettet etter 90 dager. Thank you for contacting Age of Conan customer support. I am not really certain how to answer that question. 90 days is simply the deadline by which we MIGHT sweep your records. It does not usually happen that quickly. If your account is actually cleared, then your CD Key will be deactivated, and you will not be able to use it again. Chances are, however, that your account will still be active, as long as you return to it in a reasonable amount of time. We hope to see you return as quickly as possible. If you have an individual account that you would like to see held (not deleted), you may reply again to this e-mail and let me know, and I will see if it is possible.
Igniztion Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Jeg har hatt en inaktiv konto som jeg nettopp aktiverte for å mimre litt i Anarchy Online i 3 år og karakterene er der fortsatt. Ikke noe å bekymre seg over.
nagina Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Hey there The 90 days rule is a guarantee. Meaning: Your chars definetly won't get deleted during the first 90 days of inactivity. However, even for a longer time, most should be fine. User data may only be deleted in case of a serious problem, but that is a worst-case-scenario. Relax a little, you should be fine ^^ Svar fra en mod, tror den skal være ganske så korrekt.
gamer73 Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Leste jeg feil? Blir CD-keyen muligens slettet? Hva i all verden er dette? Dette er jo det samme som at funcom kommer på døren min etter f.eks 6 mnd. Finner frem AoC dvd'en og tråkker på og knekker den. Dette er jo ikke lov:(
nagina Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Om du leste cd-key så leste du vel feil, men å slette account så må det ligge noe bak, kan bare ikke slette helt uten videre, det betyr bare spam i AOC forums.
s1gnal Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Enda ett bevis på Funcom's inkompetanse. Man sletter ikke characters etter 90 dager. FY! Samme med å ta seg betalt for å laste ned spillet elektronisk/internett.. selv om man får 3 dager ekstra spille tid. Noe jeg ikke måtte i WoW.. ja Funcom ser ut til å gjøre drastiske ting for å dekke tapene av kundemassen. uff
Atomics Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Enda ett bevis på Funcom's inkompetanse. Man sletter ikke characters etter 90 dager. FY! Samme med å ta seg betalt for å laste ned spillet elektronisk/internett.. selv om man får 3 dager ekstra spille tid. Noe jeg ikke måtte i WoW.. ja Funcom ser ut til å gjøre drastiske ting for å dekke tapene av kundemassen. uff *Rister på hodet* For det første, Funcom sletter ikke characters etter 90 dager, MEN de forbeholder seg RETTEN til det dersom en krise skulle oppstå, men med tanke på at folk har funnet sine gamle characters etter 2-4 år i AO, så tror jeg ikke det er noe stress med det første. Blizzard har faktisk noe av det samme i sin EULA, men intet selskap vil gjøre slik hvis det ikke er nødvendig pga det hindrer en tilbakevendende kunde. Hva skal jeg si, WOW Digital download er på 3 CDer + TBC + Patches = 3-6 GB? Install AOC = 10-20 GB Install et sted. Båndbredde forskjell? JA! Koster båndbredde noe? JA Har Blizard mer penger å "kaste" ut vinduet på testere enn Funcom? JA! I rest my case!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå