Gå til innhold

AoC: *Annonse sletta av moderator*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ah trudde du skulle bytte en WoW Acc mot en AoC account altså at, vi byttet en wow til deg. Men Bjohansen det har vært mange lsike nå på WoW delen av forumet. Og der har det ikke blitt noe oppstyr rundt dette, så er kanskje ikke brudd på forum reglene. Men EULA til blizzard of Funcom ja.

Skrevet
ah trudde du skulle bytte en WoW Acc mot en AoC account altså at, vi byttet en wow til deg. Men Bjohansen det har vært mange lsike nå på WoW delen av forumet. Og der har det ikke blitt noe oppstyr rundt dette, så er kanskje ikke brudd på forum reglene. Men EULA til blizzard of Funcom ja.

Alt jeg har sett av salg/kjøp/bytting av kontoer har blitt stengt, det eneste som holdes åpne er diksusjon rundt pris av kontoer. (er en stund siden jeg har vært aktiv innenfor WoW, så jan hende det har skjedd noe i det siste?)

Skrevet

Uten at jeg har satt meg inn i dette, så er det vel også en diskusjon om hvorvidt EULA'er nødvendigvis er lovlige, og om man faktisk kan binde seg til alt som står der.

Skrevet
Rapportert. håper av ikke flere diskuterer dette. siden de fleste vet at dette ikke er låv og folk trenger ikke å svare mer i denne posten.

Slipper ikke meg unna, la dem disktuere helt til moderator tar ansvaret, ork å være wannwbe fjortiss politi her.

Skrevet
Rapportert. håper av ikke flere diskuterer dette. siden de fleste vet at dette ikke er låv og folk trenger ikke å svare mer i denne posten.

Slipper ikke meg unna, la dem disktuere helt til moderator tar ansvaret, ork å være wannwbe fjortiss politi her.

Hvordan skal et samfunn fungere om ikke "sivile" tar ansvar? Jeg rapporterer tråder stadigvekk, ikke for å være "wannabe" politi, men for å få varslet moderator.

Skrevet

Greit nok at ting som strider mot forumets retningslinjer blir tatt hånd om av moderatorer, men er det virkelig så kriminelt å bytte kontoer? Ja, det bryter mot forumets regler for kjøp/salg utenfor brukthandelmarkedet. Men begge spillene er kjøpt og begge kontoene er betalt for. Hva er det som bryter mot EULA her? Ikke for å kverulere, jeg lurer bare rett og slett.

Om jeg kjøper en bil og legger ut den til salg, så er det ingen som kan hindre meg i å bytte denne bilen mot en annen bil i lik verdi!? Har jeg kjøpt en bil eller et spill i Norge, så har jeg vell lov til å gjøre med denne hva jeg vil så lenge jeg holder meg til Norges lover!?

Å sammenligne "Hvordan skal et samfunn fungere om ikke "sivile" tar ansvar?" i denne sammenhengen blir for meg litt søkt...

Men som nevnt, ta kjøp og salg på sine respektive plasser. Det er jeg enig i.

Skrevet
Men begge spillene er kjøpt og begge kontoene er betalt for. Hva er det som bryter mot EULA her? Ikke for å kverulere, jeg lurer bare rett og slett.

Desverre så er ikke kontoene "kjøpt", bare leid. Du betaler en fast pris i måneden for å kunne leie en konto hos spillselskapene.

Blir som å skaffe seg et medlemskap i så og si hvilken som helst klubb. Du betaler en årsavgift, men du kan ikke selge det videre.

Skrevet

hvorda tenkte du vi skulle instalere det? sende pakkene i posten? og hvordan kan du være sikker på at du får det du blir lovet? kan du være sikker på at du får riktig passord/brukernavn? nei, jeg anbefaler at du bytter med noen du kjenner..

Skrevet
hvorda tenkte du vi skulle instalere det? sende pakkene i posten? og hvordan kan du være sikker på at du får det du blir lovet? kan du være sikker på at du får riktig passord/brukernavn? nei, jeg anbefaler at du bytter med noen du kjenner..

man kjøper spillet, men leier (på en måte) kontoen. slutter du å betale pr mnd så kan du ikke bruke kontoen din lengre, men du må ikke sende tilbake spill eska.

Skrevet

man kjøper spillet, men leier (på en måte) kontoen. slutter du å betale pr mnd så kan du ikke bruke kontoen din lengre, men du må ikke sende tilbake spill eska.

haddedette svaret overhodte noe å gjøre med mitt innlegg?

Skrevet
Om dette er imot forum regler unsylder jeg så mye :)

Tror nok det er brudd på både forumregler og EULA til Blizzard of Funcom.

Dette forumet tar ikke hensyn til EULAer i spill , det sa Moderator da jeg rapporterte den skryte tråden om glidere på WoW forumet .

Det som derimot er brudd på forum-reglene er salg og omsetning .

Skrevet

haddedette svaret overhodte noe å gjøre med mitt innlegg?

nei sei det.. qouta feil eller noe. er vel egentlig for trøtt til å poste på forum no.

Skrevet

Internet, what is it good for?

(nå har ikke dette noe mening enn at internett er der for nedlastning) =)

Om du ikke har fått riktig passord eller noe så tar du bare accounten tilbake.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...