Gå til innhold

En annerledes bro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dritfint! Har prøvd å snu et par sånne refleksjonsbilder selv, det kan bli ganske tøft, og her ble det supert. Det er liksom akkurat det som skal til for å abstrahere det bittelitt og få fram linjene. At det er utbrent ødelegger ikke i det hele tatt. Croppen er fin som den er, det blir teit å kappe hodet av lyktestolpene.

 

:thumbs:

Lenke til kommentar
Dritfint! Har prøvd å snu et par sånne refleksjonsbilder selv, det kan bli ganske tøft, og her ble det supert. Det er liksom akkurat det som skal til for å abstrahere det bittelitt og få fram linjene. At det er utbrent ødelegger ikke i det hele tatt. Croppen er fin som den er, det blir teit å kappe hodet av lyktestolpene.

 

:thumbs:

 

?? :hmm: hvem har nevnt dette? Å kutte hodene på lyktestolpene?

Lenke til kommentar
Bare det ikke blir en ny epedemi ala Dave Hill så. Fyttifaen da tar jeg forumferie helt til det går over :wee:

Hehe, kan være enig i den. Jeg snur noen av fleste refleksjonsbildene mine, mye etter inspirasjon fra noen bilder som en lokal herremann tok herfra på 1920-tallet.

 

Når det gjelder bildet ditt Julie så likte jeg det. Var noe 'Art Deco'-isk og futuristisk over det, som PMnormal kanskje også mente. Refleksjoner kan gi spennende og effektfulle uttrykk, noe dette bildet har bevist meg.

Endret av Garanti
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...