Gå til innhold

Firefox knuste rekorden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lasta ned to stk, men på denne maskinene jeg bruker nå måtte jeg nedgradere til 2.0.0.14 pga at FF3 ikke støttet en viktig utvidelse for meg :(

 

Brukte Opera før, og likte den godt, men dessverre for min patriotisme må jeg innrømme at FF fungerer bredere....

 

 

Du kan jo prøve med "Nightly Tester Tool" add-on eller hva det heter å prøve å tvinge kompatibilitet, fungerte med alle mine add-ons når FireFox3 var i tidlig BETA og de fleste add-ons ikke hadde "offisell" støtte for den enda.

 

Det er faktisk flere add-ons som finnes i andre egne FireFox3 versjoner som den add-on oppdatern ikke finner, så kan være en fordel å sjekke add-on siden..

 

 

 

Men se nå, når jeg skriver et innlegg som er så langt som dette så virker plutselig ikke stavekontroller på slutten?? :dontgetit:

Ja jeg hørte noe snakk om den. Har ikke forsøkt enda, trodde den ikke var oppdatert for å takle FF3, men kun beta versjonene.

 

Den utvidelsen jeg bruker er fra '06 og beregnet for FF1.5. Jeg kan ikke mye om programmering, men er det vanskelig å reprogrammere en utvidelse til å støtte FF3 mon'tro? det er en ganske simpel utvidelse..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Brukte Opera før, og likte den godt, men dessverre for min patriotisme må jeg innrømme at FF fungerer bredere....
Einig.

 

Lasta ned Firefox 3 fire gang :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
7 stk i Chad har nå firefox 3 :new_woot:

 

North Korea = 0...

Om det eg las om Nord-Korea for nokre år sida endå er gyldig så er det forbjodt med datamaskiner der. Men eigen nettside, det har dei.

Lenke til kommentar
Tåpeleg se og hør overskrift. Firefox satt ny rekord, dei knuste ingen rekord.

 

Bidro med ein nedlasting som eg enda ikkje har innstallert, nokon som veit om Firebug fungerer skikkeleg på FF3 nå?

Hvorfor er dette en "se og hør overskrift"? en rekord ER en rekord...

Bare fordi det sto "knuste" og ikke "satte"?:p

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...