Gå til innhold

ny "pc" ca. 2000 kr, hvilken?


Anbefalte innlegg

hei, tenker å kjøpe en eee- lignende pc.

 

har ikke egen pc nå, og har ikke tid til å sette meg inn i det hele, forsøkte, men gikk i surr i prisguiden hvilke som var gamle modeller og nye, og hvor mye de kostet. og kanskje kommer det noe som jeg bør vente på?

 

har også lest det er andre, konkurrerende, eee- lignende pcer.

 

tror ikke jeg trenger windows, med tanke på prg, men vil jeg oppleve noe ulemper med linux som at den ikke støtter hdden min elns?

 

egentlig er spørsmålet; hva anbefaler dere for meg?

 

veldig takknemlig for svar! :)

Endret av megaloman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei, tenker å kjøpe en eee- lignende pc.

 

har ikke egen pc nå, og har ikke tid til å sette meg inn i det hele, forsøkte, men gikk i surr i prisguiden hvilke som var gamle modeller og nye, og hvor mye de kostet. og kanskje kommer det noe som jeg bør vente på?

 

har også lest det er andre, konkurrerende, eee- lignende pcer.

 

tror ikke jeg trenger windows, med tanke på prg, men vil jeg oppleve noe ulemper med linux som at den ikke støtter hdden min elns?

 

egentlig er spørsmålet; hva anbefaler dere for meg?

 

veldig takknemlig for svar! :)

 

Hvilke alternativer har du for 2000kr?

 

:hmm:

Lenke til kommentar

Vet ikke hvilke eee- lignende pcer som er på markedet hvis det er det du mener, men jeg kan spørre om hvilken jeg bør velge av de eee- pcene som er i Prisguiden, eller som du vet om? Kan bruke fra ca 2600 tenker jeg, sikkert mer hvis det er noe spesielt som koster det. Hvis det var litt lite.

Lenke til kommentar

Skal nesten ingenting. Surfe litt på nett, laste musikk til tlfen min. Har ikke mye penger, venter og sparer til en pc med kanskje en flashdisk som ikke blir så lett ødelagt men dette er en midlertidig pc fordi jeg må ha noe med en gang.

Men da får jeg finne ut hva som passer meg best.

Endret av megaloman
Lenke til kommentar

Ja, tastaturet blir kanskje altfor lite og så er det slitsomt å se på så liten skjerm. Kanskje er den treg i prg og til å flytte filer fra min eksterne hdd til tlfen. Men jeg trenger ikke så mye, I lengden blir det sikkert noe helt annet enn en vanlig pc men jeg bruker ikke pcen så mye for tiden..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg bruker pcen ganske lite for tiden, så har bestemt meg for en eee.

 

men kan noen si meg om disse er kommet her i norge eller ikke, for jeg må ha pc med en gang. hvis jeg kjøper den eee-pcen som er i prisguiden, vil den da kommme til meg, som det står, innen noen dager? j/n? takker for svar :)

Endret av megaloman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...