Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8974354
Skrevet

Er det noe å spare på å kjøpe fra utlandet da, eller ar det bare for å få tak i det beste?

Skrevet

Bra :) setter sammen pc til broren min. pris/ytelse har en del å si og de brikkene hadde lav latency og grei hastighet i tillegg til at de var billige :)

Her er oppsettet ihvertfall. Hvis noen har noen forslag til endringer jeg bør gjøre, så skrik ut. blir bestilt i løpet av kvelden.

https://prisguiden.no/profil/lister/115173

alt av komponenter som mangler har han fra før.

Skrevet

Litt dyr til å bare støtte 3 vifter.

Tror jeg skal ha denne:

http://www.netshop.no/Avdelinger/Datakomponenter/Kj%C3%B8ling/Viftestyring/Diverse/Zalman-viftestyring-ZM-MFC1-Plus,-Sort-6-kanaler-28653.aspx

Btw

Bestilte Logitech G510 tastaturet i går kveld : 3

Blir nice håper jeg.

Next up blir Western Digital My book Mirror edition 2 tb

Den har innebygd raid kontroller så den kjøres i Raid 1 = perfekt backup for den late :]

Skrevet

så du har tenkt å betale for 4tb slik at du får en 2tb harddisk :dontgetit:

håper jeg jagge det ikke er random shit drive, men faktisk backup av viktige ting :b

Skrevet

så du har tenkt å betale for 4tb slik at du får en 2tb harddisk :dontgetit:

håper jeg jagge det ikke er random shit drive, men faktisk backup av viktige ting :b

Du misforstår. det er TO 1tb disker i den. så den brukbare kapasiteten blir 1tb.

Skal såklart være til backup. Lever i frykt hver dag nå for at interne 1tb disken min skal ryke

Skrevet

Mener nå bestemt at det er større sjanse for den eksterne ryker der det er bedre med RAID 1 intern.

Ser berre bak på alle eksterne diskene jeg har kverket i løp av årene... ikke få akkurat. Spesielt WD merket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...