Gå til innhold

Windows klokke


Anbefalte innlegg

Så mye som jeg sitter forran PCen har windows-klokken blitt en viktig "tidsmåler" hos meg. Men et problem er har oppstått, eller egentlig vært der en stund.

 

Tar jeg Windows synchronize med en internett klokken blir den ofte feil, går for sakte, så jeg skrudde den av. Men nå har det samme skjedd... den går ofte opptil 2 minutter for sakte hver dag... ikke rart at jeg mister bussene da...

 

Hva er det som egentlig er problemet? Hvorfor skjer det? Og hvordan løser man det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Så mye som jeg sitter forran PCen har windows-klokken blitt en viktig "tidsmåler" hos meg. Men et problem er har oppstått, eller egentlig vært der en stund.

 

Tar jeg Windows synchronize med en internett klokken blir den ofte feil, går for sakte, så jeg skrudde den av. Men nå har det samme skjedd... den går ofte opptil 2 minutter for sakte hver dag... ikke rart at jeg mister bussene da...

 

Hva er det som egentlig er problemet? Hvorfor skjer det? Og hvordan løser man det?

 

Det sitter et lite batteri inni PC`,n som kan lage problemet ditt. Det er et flatt 3v batteri. Du bør åpne maskinen for se hva type det, du bør putte samme type batteri i maskinen som sto i fra før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...