Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvem selger Bmw M5 Felgere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke enig at du nødvendigvis ser forskjell på orginale og uorginale, men det kommer jo selvfølgelig litt an på replicaen da. Du må vel omtrent på innsiden av felgen for å se om de er originale eller ikke :)

Må nok det ja.

 

Skal man iallefall ha Orinale felger burde bilen være dønn strøken fra før av, gjerne faktisk en M5 også. Skal man først koste på orginale felger til fort 30 000 lapper, så burde bilen også stå i stil!

Lenke til kommentar

Enig med -Shark-, jeg ville ikke kostet på originale M-felger på en eldre BMW, da ville jeg heller gått for replica.

 

Kjøpte selv Alpina i replica (nye typen) til Z4'en, disse gjorde seg veldig bra ut! Disse replicaene er iallefall utrolig fine kopier, å jeg merker ikke noe dårlig på kvalitet her. De har tålt mye juling uten å bli ubalansert etc. Disse betalte jeg faktisk kun 14.000,- inkl. dekk.

Det kan lønne seg å gå til litt "mindre", lokale butikkene å sjekke priser, da de ofte er billigere enn de store :)

Endret av Alekz88
Lenke til kommentar

Shark hvor kjøpte du felgene dine?

 

Skal ha de felgene på en 2005 modell 5-serie.

 

Tenkte på 19" da de orginale felgerene er 18".

Ville også ha bredere dekk bak enn foran hvis det er mulig.

 

Vil gjerne ha en link og/eller adresse til den butikken. Har ringt 3 butikker men de har ikke, så jeg trenger hjelp fra deg/dere.

 

Takknemlig for alle svar på forhånd.

Lenke til kommentar
Shark hvor kjøpte du felgene dine?

 

Skal ha de felgene på en 2005 modell 5-serie.

 

Tenkte på 19" da de orginale felgerene er 18".

Ville også ha bredere dekk bak enn foran hvis det er mulig.

 

Vil gjerne ha en link og/eller adresse til den butikken. Har ringt 3 butikker men de har ikke, så jeg trenger hjelp fra deg/dere.

 

Takknemlig for alle svar på forhånd.

 

her har dem billige M5 replica. Ring å hør med dem, så ordner dem sikkert forskjellig dimmensjon til deg.

Lenke til kommentar
Shark hvor kjøpte du felgene dine?

 

Skal ha de felgene på en 2005 modell 5-serie.

 

Tenkte på 19" da de orginale felgerene er 18".

Ville også ha bredere dekk bak enn foran hvis det er mulig.

 

Vil gjerne ha en link og/eller adresse til den butikken. Har ringt 3 butikker men de har ikke, så jeg trenger hjelp fra deg/dere.

 

Takknemlig for alle svar på forhånd.

 

her har dem billige M5 replica. Ring å hør med dem, så ordner dem sikkert forskjellig dimmensjon til deg.

 

Tusen Takk :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...