Gå til innhold

OCshoot fortsetter!


Anbefalte innlegg

OCshoot har vært en del av min faste surferunde i et års tid nå...jeg fikk høre om dem da det var en nyhet på OK.no om at stridsøksen begraves eller noe slik. Før dette kan det se ut som om ocshoot bevisst har vært unngått nevnt i hwn-nettverket.

 

Synes vel det er unødvendig av forumdeltagerne å skrive slik som at "siden er bæsj" og lignende, fordelen med en side man ikke får sansen for er at man ikke trenger å titte på den. Å slenge dritt, bokstavelig talt, er hører ikke hjemme.

 

Videre synes jeg også at moderator yummy godt kunne spare seg for å beskrive personlige meninger om enkeltpersoner (jfr. inlegg over), men nøyd seg med å fortelle at han har sendt en støttende mail. Man trenger ikke si alt man mener...

 

Håper at man nå kan få slutt på dette tullet (muligens fra begge parter, hva vet jeg, uinteressant), slik at man kan få fokus på det som det faktisk dreier seg om for alle parter - glødende interesse for datateknologi og alt rundt dette.

 

Gladmeldingen om at ocshoot fortsetter mottas med entusiasme fra denne kanten. Med gode tester og et godt filarkiv i tillegg til oppdaterte nyheter er siten rett og slett for bra til å bli nedlagt, og min personlige mening er at den faktisk utfyller HWn på en rekke områder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt OCShoot en del i det siste, hovedsakelig for å skaffe meg informasjon, noe som i det siste på OK.no forumet(som jeg frekventerer) har vært umulig. Det blir oversvømt med poster som "Hvordan overklokke grafikk-kortet mitt!!!!!????!!!" og "HJELP!!!!! Jeg tror jeg overklokket istykker PC'en min!!!!!!". Et godt eksempel kan også være at folk fortsatt tror at de kan ødelegge PC'en sin fordi de overklokker for høyt. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt at man får som regel et hint når man har nådd grensen. Dette har irritert meg en stund med dette forumet, så jeg leser egentlig bare "Nyheter" og "Aktiv Kjøling".

 

Men lykke til OCShoot! :)

Lenke til kommentar
Videre synes jeg også at moderator yummy godt kunne spare seg for å beskrive personlige meninger om enkeltpersoner (jfr. inlegg over), men nøyd seg med å fortelle at han har sendt en støttende mail. Man trenger ikke si alt man mener...

 

Spread the word. Tro meg, jeg vil helst unngå det. Men jeg finner meg ikke i hva som helst uten videre, derfor er uttalelsene som jeg har kommet med noe jeg står for 100 %.

Lenke til kommentar

...det hele bare sprakk når en forumbruker atter engang brukte oss som drittslengearena mot HWN. Av diverse årsaker så har jeg ingen grunn til å like HWN - men det betyr langt fra at vi støtter bashing mot dem her på forumet. Vi håper HWN lærte noe ved sitt siste negative fremstøt mot oss og håper at de lar være å gjøre slikt en gang til. Hvis de lar være å gjøre slikt mer skal vi mer enn gladelig glemme fortiden og starte på ny frisk, skulle det motsatte skje så blir det advokatmat.

 

Jeg blir meget provoser av å lese slike usakligheter. Hvordan kan i det hele tatt OCshoot legge skylda på ok.no når det er en sinnforstyrret privatperson som har kommet med trusler mot Nils? Det er jo ikke hw.no som har gått offentlig ut og gjort dette! Det er utrolig umodent og trangsynt å si noe slikt, og det gir meg ikke lyst til å bruke sidene deres. Slik utsagn hører ikke hjemme noen plass. Hvis ikke OCshoot forandrer innstilling så kommer de ikke til å bli særlig populære!

Lenke til kommentar
Jeg har brukt OCShoot en del i det siste, hovedsakelig for å skaffe meg informasjon, noe som i det siste på OK.no forumet(som jeg frekventerer) har vært umulig. Det blir oversvømt med poster som "Hvordan overklokke grafikk-kortet mitt!!!!!????!!!" og "HJELP!!!!! Jeg tror jeg overklokket istykker PC'en min!!!!!!".

 

Må si meg fullstendig enig at forumet inneholder altfor mange poster med spørsmål man lett kunne fått svar på ved å foreta et lite søk på forumet. Forumet er, såvidt jeg har forstått, et diskusjonsforum, og ikke en helpdesk for folk som ikke gidder finne utav noen ting på egen hånd.

 

PS!

og hvor står denne hen? fant ikke noe på ocshoot-forsiden.. orker ikke browse der, siden siden er så bæsj...

- Et annet eksempel på hva et forum ikke bør inneholde....

 

Jeg synes det er glimrende å ha 2 norske sider som lager artikler og tester for oss overklokkere. Litt "rivalisering" er vel bare bra for oss sluttbrukere. Konkuranse er med og hever kvaliteten! Dessuten synes jeg at sidene utfyller hverandre ved at de har ulikt innhold.

Ergo: Lykke til OCShoot! :wink:

Lenke til kommentar
Hvem har mottatt trusler, BTW? Hils uansett vedkommende og fortell at han/hun har min fulle støtte!

Virker populært for tida. Da tenker jeg på noen lamme naturvern fjotter. :D

 

Jeg vil bare si dette til de som driver med sånt; Det er garantert plass til dere på Lier skulle dere trenge et sted bo. :D :wink: :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...