Gå til innhold

OCshoot fortsetter!


Anbefalte innlegg

"Takket være den ENORME støtten vi har opplevd så har vi bestemt oss for å fortsette.

I tillegg har vi fått en økonomisk avtale som gjør at vi ikke føler oss som raka fant hver gang regningene for OcShoot skal betales ; vi går nå på en ny avtale med webhotellet som innebærer blant annet hele 1GB lagringsplass noe som ikke akkurat er billig.

 

De siste seks ukene har jeg akkumulert "raseri" over telefontrusler og "hate"mailer og det hele bare sprakk når en forumbruker atter engang brukte oss som drittslengearena mot HWN. Av diverse årsaker så har jeg ingen grunn til å like HWN - men det betyr langt fra at vi støtter bashing mot dem her på forumet. Vi håper HWN lærte noe ved sitt siste negative fremstøt mot oss og håper at de lar være å gjøre slikt en gang til. Hvis de lar være å gjøre slikt mer skal vi mer enn gladelig glemme fortiden og starte på ny frisk, skulle det motsatte skje så blir det advokatmat.

 

Det er plass til begge siter selv om det betyr "inntektstap" for HWN konglomeratet.....

 

--------------------

NilsG"

 

 

:woot: Beste nyheten noen gang! haha! utrolig bra!! :woot:

 

Mvh

Kai Erik Nilsen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt spesielt at det eneste som trengte var litt støtte fra leserne og en god avtale med webhotellet for at de skulle komme tilbake uten endringer i hvem som har ansvar for hva osv. Blir uten tvil litt fristende å si at uttalelsen om at OCS skulle legges ned ikke var spesielt godt gjennomtenkt før nyheten kom på websida.

 

Uansett, det er en gladnyhet og vi på forumet her bør absolutt holde oss for gode til å begynne å flame OCS/diskuter.no :) Med nytt mot så håper jeg at OCS kan frembringe noen skikkelig gode artikler til oss :)

 

Både HWN og OCS jobber gratis (eller tilnærmet gratis) og det er gratis å lese begge sider (noe jeg gjør). Skryt skal til begge leirer!

Lenke til kommentar
og hvor står denne hen? fant ikke noe på ocshoot-forsiden.. orker ikke browse der, siden siden er så bæsj...

Jælp :-? på framsiden av ocshoot.no, nede til venstre, står det; "Siste fra diskuter.no:" Den tråden som heter "Re: redigert av NilsG" er verdt å lese. Der finnes bl.a. meldingen om at de fortsetter.

 

F%¤#^, dere syter jo like mye her. Det er ikke måten å gjøre ting godt igjen på i alle fall. Men det vil dere kanskje ikke heller!? :o

Lenke til kommentar

Jeg er glad for at OCShoot fortsetter, da de har mye godt stoff og mange kompetente medarbeidere. Nettopp derfor irriterer det meg så grenseløst at ledelsen opptrer useriøst og barnslig nok til å ødelegge for en ellers god site.

 

Og ja, det har skjedd mye bak kulissene, mye som kunne ha vært unngått om det hadde vært taklet modent og realt.

Lenke til kommentar

Why am I not surprised? Ledelsen var lei drittslenging, stod det. Og så går de ut og gjør samme greia selv - ved å indirekte kalle meg en løgner. Go figure!

 

MEN: flott at Ocshoot ikke gav seg så lett. Hvis de klarer å stoppe det tullet som har versert på forumet der, er jeg glad til! Hvis ikke - ja, da var dette tidenes "stunt". Tiden vil vise.

 

Lykke til videre, Ocshoot!

Lenke til kommentar

Joda, vi ble omsider enige om å fortsette. Når noen har familie osv å tenke på så blir det spesielt å få telefoner med trusler og på mail. De som ikke forstår dette får stå for det selv.

 

Dette har ikke vært noen gimmik for å få reklame, avgjørelsen var faktisk tatt. Men når ting fikk kjølt seg ned litt ble det revurdert, og utfallet ble som det ble.

 

Vi håper for all del at all krangling mellom ocshoot og hwn-nettverket er over, og vi ønsker å starte med blanke ark. Men vi klarer ikke dette hvis ikke leserne på BEGGE forum viser litt hensyn. Men det er jeg sikker på at de klarer. :wink: Dette er en jobb for ledelsen i begge leire.

 

Da håper jeg vi kan få til litt "vennskapelig" konkurranse i fremtiden.

 

Takk. :D

 

Velger å overse innlegget der yummy

 

VT.

OcShoot

Lenke til kommentar
Joda, vi ble omsider enige om å fortsette. Når noen har familie osv å tenke på så blir det spesielt å få telefoner med trusler og på mail. De som ikke forstår dette får stå for det selv.

VT.

OcShoot

 

Herregud! Hvilke sinnsvake personer har gjort det der???? Gi meg addressen, takk! Fy søren! Slike personer burde blitt tatt på en nordnorsk måte:

 

De skulle vært piska på baillan me en flisat vaier!

 

Hvem har mottatt trusler, BTW? Hils uansett vedkommende og fortell at han/hun har min fulle støtte!

Lenke til kommentar

Herregud, skulle bare mangle! Håper bare Nils har fått tak i hvem det er, og anmelder dem! Slikt tull skal vi ikke ha noe av, uansett hvor rivaliserende tilstander som har hersket! Selv om jeg ikke er overbegeistret for Nils av diverse årsaker, sendte jeg ham allikevel en støttemail. Oppfordrer herved så mange som mulig å gjøre det samme! Mailadressen er [email protected].

Lenke til kommentar

At ocshoot er oppe igjen er årets gladnyhet! :D

Men at en eller annen psycho tyr til trusler mot enkeltpersoner, kan bare beskrives som absurd. Hvis du, trusselmannen/-kvinnen, leser dette: Det er snakk om datamaskiner. D-A-T-A-M-A-S-K-I-N-E-R. Det gjelder ikke liv og død. Skal du først true noen, bør du i det minste ha en grunn! Du gjør meg kvalm.

 

Vil bare ønske begge redaksjoner lykke til videre, og ser fram til et fargerikt felleskap i skjønn harmoni! :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...