Gå til innhold

Brødshivo - Et alternativ til ostesmørbrød! NB: Mange bilder.

Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet 2-3 "bachelor chowd" kokebøker på nettet, og laget 4-5 av mine egne oppskrivter/versjoner. Jeg har ikke fått samlet alle i et dokument, men jeg kan se om jeg gjør det når jeg får tid, og lager en tråd med det her. Men før det må jeg lese MASSE kjemi, regne en del, lese 3 kapitler med tysk (Tysk 2 universitet), og gjøre benchmarks av noen SSDer og RAID-kontrollere, så det kan ta en ukes tid eller noe sånt før jeg kommer tilbake til dette :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoho, digg med et SVÆRT tårn med brødshivo på kvelden ;)

5 brødskiver, alle kuttet opp

1 brødskive på bunn, ost på topp, deretter en brødskive igjen med ost på topp osv osv

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Er tydelig ingen som liker potet/raspeball her, gitt. (grå gugge som smaker himmelsk)

Utseende er ikke alt, det er det "indre" som teller! Dette gjelder både i kjærleiken og hos maten!

Endret av Slimda
  • 1 måned senere...
Skrevet

Det her var digg! :D

Hadde den i ovnen på varmluft, 220 grader i ca 10 min. Genial måte å få ned fire kjappe brødskiver på. Brødshivo kommer til å bli en slager her i huset i hvert fall.

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Da har jeg spist en porsjon brødshivo!

Ingredienser:

4 skiver kneip

3 pepperoni skiver

Masse Mozzarellaost

En dæsj med barbecuesaus

Masse pizzakrydder på toppen

VOILA!

Endret av Sameboe
  • 1 år senere...
Skrevet

Synes denne tråden fortjener å komme opp i lyset igjen. Husker hvor koselig og digg dette var i forhold til den standard og kjedelige toasten for to år siden.   

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...