Gå til innhold

ATI 47xx/48xx-tråden (4770, 4850, 4870, 4890, 4850x2, 4870x2)

FrodeA

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tenker dere skal storkose dere til helga ja :p Hadde vært fønny med et aldri så lite referat xD

Ellers til alle folka der ute med konkurranse instinkt så er det nå opprettet en Top 10 Crysis Very High liste i "Klarer du Crysis Very High? v2.0" tråden :fun:

Les første post for info

Jeg har lagt inn et allerede :p

Endret av Core2Dude
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skal nok slå deg Core2Dude, venter bare på Vista Ultimate 64-bit, havner nok i postkassa i morgen! :)

Endret av anders!
Skrevet (endret)
Skal nok slå deg Core2Dude, venter bare på Vista Ultimate 64-bit, havner nok i postkassa i morgen! :)

Jeg regner med jeg blir kastet ut av listen etterhvert som tråden blir mer kjent ja :p sitter tross alt kun med en lavklokket cpu og et HD4870...

får snart ny cpu kjøler så da blir det ny testing gitt :devil:

EDIT: hmm. Ser du har et GTX280, og da tror jeg du må klokke det mye for å slå mine rekorder :p HD4870 gjør det faktisk bra i Crysis til å være ATI. Du har "fordel" av "how it meant to be played", men ser du i den nye hw.no testen av HIS HD 4870 så er det faktisk likt på 1680x1050 oppløsningen :p

Endret av Core2Dude
Skrevet
Skaff deg vannkjøling og klokk til du ser mannen med det blingsende bronauge Core2Dude! ATI's ære hviler på dine skuldre :p

Haha :!: Jeg skulle bare visst hvor mye press jeg har på meg ja :p Men jeg venter spent på Xigmatek HDT-SD964 kjøleren som jeg antar kan bringe både CPU og meg opp i 3.5GHz stabilt ;)

Så kanskje jeg kan få til en 3.6-3.7GH< clock som holder til en Crysis benchrun? isåfall får jeg nok ny rekord skal du se :)

Skrevet

Når jeg får mitt 4870 kort og får kjøpt meg et billig klokkevennelig hovedkort(brukt?) skal jeg nok få min E6320 opp i 3,5 Ghz (håper jeg) og da skal jeg prøve meg på den crysis lista.

dcore 2 dude: kjører du Crossfire ?

Skrevet
Eksepsjonelt tidlig i seng i kveld og tidlig opp hehe hmm.

Dette blir knallspennende å høre om gutta. Litt av et opplegg dere har på gang.

Jeg skal til han neste helg og oc sammen...må jo få noen Team-scores=)

Du skal få vite det fortløpende da ihvertfall...fikk ikke dratt denne helga pga. den stygge legen min :cry:

Begynner å angre på at jeg begynte på denne medisinen nå....

Skrevet

Jeg regner med jeg blir kastet ut av listen etterhvert som tråden blir mer kjent ja :p sitter tross alt kun med en lavklokket cpu og et HD4870...

får snart ny cpu kjøler så da blir det ny testing gitt :devil:

EDIT: hmm. Ser du har et GTX280, og da tror jeg du må klokke det mye for å slå mine rekorder :p HD4870 gjør det faktisk bra i Crysis til å være ATI. Du har "fordel" av "how it meant to be played", men ser du i den nye hw.no testen av HIS HD 4870 så er det faktisk likt på 1680x1050 oppløsningen :p

Ja leste det jeg også, mye vang for the bucks der ja :) Har q6600 på 3,6GHz og GPU på 740 core og 1300 mem. Innstallerer crysis nå

Sorry for offtopic, ferdig nå! :)

Skrevet
Når jeg får mitt 4870 kort og får kjøpt meg et billig klokkevennelig hovedkort(brukt?) skal jeg nok få min E6320 opp i 3,5 Ghz (håper jeg) og da skal jeg prøve meg på den crysis lista.

dcore 2 dude: kjører du Crossfire ?

Nei jeg kjører kun et HIS Radeon HD 4870 kort :)

Skrevet
er det slik at dvi-utgangene på hd4870 (HIS) også overfører lyd gjennom den hdmi-overgangen som fulgte med skjermkortet? slik at når jeg setter på overgangen og en hdmi-kabel, så skal jeg også få lyd og bilde i f.eks. tvn?

Helt korrekt!

edit: var vel 0.1 sekund for sen der :p

Har ikke lest hele tråden, så beklager om spørsmålet er stilt før.

Tar skjermkortet av seg lydprosseseringa? Har den en egen lydbrikke?

Hvis man har en blu-ray spiller, spiller av en blu-ray film med Dolby TrueHD lydspor, vil skjermkortet klare å overføre dette til en eventuell reciever som støtter Dolby TrueHD? Vil det da stå Dolby TrueHD i displayet på recieveren ?

Vanskelig formulert spørsmål, håper dere skjønner hva jeg mener :)

Er noen kroner å spare på bluray avspiller, hvis man bare kan bruke pcen til det :)

Gjest Slettet+9871234
Skrevet (endret)

Og kva pris var det ein regna med at 4870X2 kom til å liggje på? 3000?

Endret av Slettet+9871234

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...