Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Skrevet
holder på å skal trimme en dodge challenger (den nye)

hvilken motor bør jeg bytte til for å kunne få mest hk?

kan velge mellom disse

org motoren

V10 - dodge viper'08

V8 - Mopar 540 Hemi

V8 - dodge stock car(nascar motoren? )

Jeg tok den siste der... etter den forvandlingen sammen med 23" felger ble den bilen kun brukbar til showoff her :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hey! Ønsker å se replay når jeg drifter alene, hvordan gjør jeg så at replay recorder mens jeg kjører ??

Ta hot lap og trykke "watch replay" når du er ferdig for så og trykke "make movie"?

Skrevet

Tror dere Supra ville vært en god R3-klasse bil? Evt. noen annen bil jeg burde satse på i den klassen. Oppgraderte Revetonen min til R3, men likte den ikke noe særlig, så auksjonerte den bort. :p

Skrevet
Du kan laste opp på nett da, så du slipper å filme TVn ;)

Joda... men med vanlig filming kan du filme så lenge man vil, mens forza har maks 30sek... Dessuten går det fortere å filme selv og redigere, enn all den opplastinga som forza bruker...

Skrevet
Du kan laste opp på nett da, så du slipper å filme TVn ;)

Joda... men med vanlig filming kan du filme så lenge man vil, mens forza har maks 30sek... Dessuten går det fortere å filme selv og redigere, enn all den opplastinga som forza bruker...

Du har forsåvidt et godt poeng der :p

Skrevet
Tror dere Supra ville vært en god R3-klasse bil? Evt. noen annen bil jeg burde satse på i den klassen. Oppgraderte Revetonen min til R3, men likte den ikke noe særlig, så auksjonerte den bort. :p

Tror Modern Warfare 2 har en stor grunn for det. Synd.

Skrevet

Hvis det er noen som vil drifte online med meg så er det bare og legge meg til :)

Vil ha fler norske og drifte med.

Gamertaggen er: Redlot

Ligger på lvl 25.

Og for og legge til litt flere bilder her.

Forza2.jpg

TeamNorwegian.jpg

Jeg som kjører lancern :p

Skrevet

Tror Modern Warfare 2 har en stor grunn for det. Synd.

Makes perfect sense.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...