Gå til innhold

[Løst]Reklamasjon på bærbar mot netshop. Har ikke hørt noe siden 28 april.


Anbefalte innlegg

tror ikke netshop tjener kunder på dette, at de lar hver eneste vanskelige reklamasjonsak gå til tvist kan jo medføre bøter og evt sanksjoner?

 

de viser jo at de ikke er spesielt interessert i å løse saken for kundene, er veldig sjeldent man opplever at en pc er borte/avslåret fra kunde i 6mnd, men netshop har klart dette 3 ganger såvidt jeg kan se på samme merke.. og det må da være mer eller mindre flaut for dere som jobber i netshop å konstatnere dette.

 

neste gang denne spesielle pc kom inn på service, ville jeg dersom jeg var sjef i netshop sagt at, ok, nok negativ publisitet på denne modellen, vi bytter den for kunde med en gang. Er garantert mer gunstig enn å betale ut 14500kr i kontant til kundene istene. handler om å drive litt butikk og litt kundeservice. Ikke kommunikasjons svikt og masse butikk....

 

 

Skjerp dere netshop!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg håper min RMA sak med Netshop som nå bygger seg opp kan avgjøres i klokelig samarbeid før den dras videre. Dog er det ikke oppløftende å lese det som har foregått her, men det gjor meg dog desto mer kampvillig om det skulle gå så langt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Flere her skjønner ikke hvorfor Netshop gjør dette mot kundene, siden de taper sakene uansett i FTU.

Men jeg er også veldig sikker på at mange uheldige kunder gir opp lenge før saken havner i FTU.

Og det tjener jo Netshop ganke mye på. Det er ganske frekt å holde på sånn. Men de har ikke råd til å tilbakebetale kundene i disse tider. Men slik holdt de og på lenge før finanskrisen.

Netshop bryr seg heller ikke om det er en lignende FTU-dom fra før. De vil uansett ikke løse saken før den havner hos FTU.

 

Hold oss oppdatert.

Lenke til kommentar

Den roper høyt, men det er jo klart at 10 sider i løpet av relativ kort tid veier tyngre enn 5 sider på relativ lang tid.

 

Ditt høye antall innlegg gir deg mer kred blant de andre på forumet, Theo, slik at snøballen vil rulle mye fortere for deg. I tillegg var din sak fremme på hardware.no en hel helg, mens denne saken ble flyttet til glemselen relativt fort.

Lenke til kommentar

Følger denne tråden med stor intresse. Har vært og er fortsatt kunde hos Netshop, men så liker jeg en god krangel da.

Slik jeg har oppfattet det så har netshop gjort ganske så mange feil. Og utifra hva du sier så har du retten på din side.

Men det du kan lære av dette til neste gang du kommer i en slik situasjon er å være tydelig på hva du vil. Virker som om netshop fikk inntrykk av at du ville godta ny pc, da prøver de seg på det.

 

Har en lignede historie selv, men det var med en motor som det ble knekt et feste på, så mente verkstedet at jeg måtte betale selv for å få det fikset. Jeg sa jeg skulle sjekke opp om hva mine rettigheter var og det var tydligvis nok for verkstedet til å tro at jeg kom til å gi meg.

 

Lærdommen jeg har er å kunne sine rettigheter før problemene oppstår. Det er desverre ikke så enkelt alltid, men tror nok at du med denne saken kan en god del mer og ikke gjør samme "feilen" igjen.

Lenke til kommentar
Men det du kan lære av dette til neste gang du kommer i en slik situasjon er å være tydelig på hva du vil.

 

Jo, er klar over den. Men er (heldigvis) første gang jeg har vært i en sånn situasjon, og liker egentlig ikke å krangle med butikker på denne måten. Er omtrent som første gang jeg kjøpte en bil, endte opp med et skrap. Andre gang gikk det mye bedre.

Lenke til kommentar
Instilligen du viser er god Cotul, det vil hjelpe deg i mål. Folk som sier "jeg liker en god krangel" er ofte des om ødelegger for resten.

 

Regner med at den var myntet på meg, og må da få si det at jeg ikke krangler før jeg vet at jeg har retten på min side. Og jeg liker å finne ut av ting og lese i lovtekster og dommer.

Må inrømme at det gir meg en selvtilfredshet å diskutere/krangle med butikker når jeg vet jeg har rett, for jeg gir meg ikke før jeg er i mål. Men krever ikke noe jeg ikke har rett på.

Hvordan dette skal kunne ødelegge for resten er for meg en gåte.

Det er jo bare min lille fetish.

 

Men det er ikke meningen å ødelegge tråden din. Vil bare si at jeg støtter deg og håper du blir fornøyd med utfallet tilslutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...