Gå til innhold

Skal selge Iphone for 8 kroner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye snakk om svimlende høye priser her synes jeg. Den vil nå selges billigerer enn før, fordi Apple skal tjene pengene på å selge programmer etc via AppStore. Derfor er prisen dumpet i USA. Jeg leser dette som at de legger om politikken, kjører lavere priser og kommersialiser programtuviklingen. I mine øyne er det da opplagt at prisen blir mindre, samt at Apple selger iPhone med tap. Pengene tar de igjen via salg på iTunes. Den kommer helt garantert ikke til å koste 2000 uten binding her i Norge.

Lenke til kommentar
Mye snakk om svimlende høye priser her synes jeg. Den vil nå selges billigerer enn før, fordi Apple skal tjene pengene på å selge programmer etc via AppStore. Derfor er prisen dumpet i USA.

 

Du burde også ta med at man nå er nødt til å binde seg til 24 mnd abonnement til AT&T i butikken nå, noe man ikke trengte tidligere. Dermed får Apple og AT&T en kontrakt med kjøper øyeblikkelig som fører til at de ikke taper noe på å selge den billigere enn før. Prisfallet har heller lite med AppStore å gjøre!

Lenke til kommentar

Ja, det er sant hobgoblin, men jeg tror og håper Apple selger den med tap til operatørene. Alle programmer og musikk må gå igjennom mølla til Apple for å få det på telefonen. På denne måten tjener de enorme penger.

 

Er det noen som jobber i butikk som har ringt Netcom forhandlerservice og prøvd seg? Kommer mobilen til butikk den 11?

Lenke til kommentar

Da er prisene i Norge klare:

 

NetCom iTalk Large

Inkluderer fri bruk av 1000 MB (data), 1000 ringeminutter og 1000 SMS per måned.

Telefonpris iPhone 3G 8 GB: kr 1,- (iPhone 3G 16 GB kr 890,-)

Månedsbeløp: kr 1099,-

 

NetCom iTalk Medium

Inkluderer fri bruk av 250 MB (data), 250 ringeminutter og 250 SMS per måned.

Telefonpris iPhone 3G 8 GB: kr 690,- (iPhone 3G 16 GB kr 1590,-)

Månedsbeløp: kr 699,-

NetCom iTalk Small

Inkluderer fri bruk av 100 MB (data), 100 ringeminutter og 100 SMS per måned.

Telefonpris iPhone 3G 8 GB: kr 1390,- (iPhone 3G 16 GB kr 2290,-)

Månedsbeløp: kr 399,-

netcom.no

 

Dyrt, men som forventet. Er vel kanskje akseptabelt med et iTalk Small abonnement.

Endret av PaulKemp
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...