Gå til innhold

Tankeleser, eller?


Thlom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg leste gjennom matematikken bak dette en gang til innså jeg at jeg må ha gjort en feil første gang jeg tok "testen". Matematikken er idiotsikker og vanvittig enkel. Men selvfølgelig veldig underholdene. Det er faktisk ikke mulig at programmet tar feil. Bare regn selv.

 

Bra noen ikke er helt lost.. :)

Lenke til kommentar

Det må være litt flaut for dem den ikke funker for.. DERE KAN IKKE TREKKE FRA ET TOSIFRET TALL :lol:

 

Når tar et hvilket som helst tosifret tall og trekker fra hvert av sifrene blir tallene "samlet"

 

98: 98-9-8=81

97: 97-9-7=81

96: 96-9-6=81

90: 91-9-0=81

12: 12-1-2=9

11: 11-1-1=9

10: 10-1-0=9

 

 

Så på grunn av dette så er det ikke så mange forskjellige svar man kan få faktisk bare:

9,18,27,36,45,54,63,72,81.

 

Så er det bare å sørgefor at uansett hvilke av disse svarene man kommer til, så er alle tegnene like. Se på tabellen, selv om tegnene stokkes.. så er alltid alle tegnene til denne tallrekken riktig.

 

Se på tegnet til nr 9 før du bestemmer deg for et tall, det er tegnet du kommer frem til. Så kan du regne deg frem, sjekke at tallet du kommer frem til er i tallrekken over (9 gangen), og at alle tegnene til disse tallene er like. Så kan du trykke :)

 

Hvis man fremdeles ikke har forstått det så slapp av, du er bare skremmende uintelegent (eller så er jeg skremmende dårlig til å forklare, velg selv..)

Lenke til kommentar
Hvis man fremdeles ikke har forstått det så slapp av, du er bare skremmende uintelegent (eller så er jeg skremmende dårlig til å forklare, velg selv..)

Det ironiske er at det faktisk skrives uintelligent . Så jeg tror ikke vi skal trekke noen konklusjoner om hvem som er hva.

 

hehe.. den det er vel best det.. :)

Selv hører jeg til dem som kan regne, men har dysleksi.. så skrive er liksom ikke mitt felt (så jeg venta på en slik kommentar)

Lenke til kommentar
hehe.. den det er vel best det.. :)

Selv hører jeg til dem som kan regne, men har dysleksi.. så skrive er liksom ikke mitt felt (så jeg venta på en slik kommentar)

Beklager den tåpelige kommentaren fra min side. En professoren jeg hadde i kjemi hadde dysleksi når han var liten, men er samtidig en av de mest intellektuelle menneskene jeg har møtt. Så hvordan en skriver har egentlig ikke særlig mye med intelligens å gjøre. Undertegnede lover i alle fall å skjerpe seg, slik at forumet slipper flere sånne sleivete innlegg.

Lenke til kommentar
hehe.. den det er vel best det.. :)

Selv hører jeg til dem som kan regne, men har dysleksi.. så skrive er liksom ikke mitt felt (så jeg venta på en slik kommentar)

Beklager den tåpelige kommentaren fra min side. En professoren jeg hadde i kjemi hadde dysleksi når han var liten, men er samtidig en av de mest intellektuelle menneskene jeg har møtt. Så hvordan en skriver har egentlig ikke særlig mye med intelligens å gjøre. Undertegnede lover i alle fall å skjerpe seg, slik at forumet slipper flere sånne sleivete innlegg.

 

ahh.. ingen fare, var ikke ment som forsvar :)

Aner ikke hvordan det er for andre som har dysleksi.. men en slik kommentar om at jeg skriver feil tolker jeg ikke negativt på noen måte. Det bare hjelper til, nestegang kansje jeg er heldigere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...