Kris Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Men du bør kanskje endre emnetittelen til "Spøk i Act 4, spoiler" eller noe. Det hjelper ikke at det står spoiler i emnetittelen når spoileren også står der.
iNTEGRALiS Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 vel.. Nå er det her egentlig ganske "offical" da.. se link Var ikke meninga å starte no "fanboy" krig, n00b som jeg var visste jeg ikke at dette var change disk sted fra MGS (flaut:)) Umg, Itavisen skjønner visstnok ikke vitsen med den derre "Swap Disc". Xboxfanboys -> Itavisen
UrgeLoL Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 vel.. Nå er det her egentlig ganske "offical" da.. se link Var ikke meninga å starte no "fanboy" krig, n00b som jeg var visste jeg ikke at dette var change disk sted fra MGS (flaut:)) Umg, Itavisen skjønner visstnok ikke vitsen med den derre "Swap Disc". Xboxfanboys -> Itavisen Herregud Itavisen blir bare dårligere og dårligere...
frostbitten Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Haha, så tragisk. Men greit med en påminnelse på hvorfor jeg slutta å lese ITavisen for flerfoldige år siden. Det øyeblikket der var jo en eksplosjon av nostalgi. Å komme tilbake til Shadow Moses i MGS4 tror jeg må være tidenes beste spill-opplevelse for meg.
Xbox-PS2 Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Vet ikke helt om dette fortjener en ny topic: http://www.gametrailers.com/player/35147.html Battlefield kødder med MGS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå