EinarEriksen Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 I Asia er det helt vanlig med mobiltelefoner som har plass til to SIM-kort. Les mer
Mato Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 kjøper en med en gang den kommer , 2 sim kort er noen jeg savner . og seff pga jeg er lei og dra på jobb og privat tlf
bufodill Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 kunne tenkt meg en mer high end-telefon med dette, så jeg hadde sluppet å dra rundt med 6300-en. Kanskje f.eks en i900 omnia samsung? come on
Djmolvi Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 broren min har den telefon. Det er hvertfall samsung begge sim kort funker samtidige. Husker ikke modell nummer og jeg vet ikke om andre spesifikasjoner.
Haraldson Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Regner med at det er mulig å deaktivere det ene eller andre kortet også? For eksempel deaktivere jobbkortet når du er på ferie, og privatkortet når du er på jobb?
Sigmund_Freud Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 (endret) For eksempel deaktivere jobbkortet når du er på ferie, og privatkortet når du er på jobb?Enda bedre: tidsinnstilte SIM-profiler. Sånn at man kan sette opp: SIM-1: alltid aktivt SIM-2: kun aktivt 9-16 mandag-fredag, pause 1.- 21. juli. Da snakker vi jobbtelefon. Endret 12. juni 2008 av Sigmund_Freud
Enure Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 (endret) Vil det innebære noe problem å bruke denne i Norge når en kjøper den fra USA, og det står at de er unlocked? Ser at det står i en annonse i USA at tjenesten med bruk av to simkort ikke fungerer i USA. Vet noen om norske operatører støtter denne tjenesten? Endret 12. juni 2008 av Enure
Haraldson Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Trenger en noen slags spesialstøtte for dette fra operatøren, da?
esoteric Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 (endret) Skjønner ikke at vi i Norge ikke har en eneste mobil som støtter 2 SIM-kort når nesten alle kina-teleonene har dette, og flere av de større merkene i asia. edit: Nei, tror ikke man trenger noe ekstra støtte via operatøren, skal virker med 2 helt vanlige norske SIM-kort på de fleste av dem. Endret 12. juni 2008 av Dain Bramaged
Enure Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Skulle jo ikke tro det, men her er det som står i annonsen: "Dual SIM (dual function not compatible in the US - SIM #2 is NOT triband)"
Haraldson Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Det går vel mer på hva den aktuelle mobiltelefonmodellen støtter og ikke, slik jeg forstår det?
esoteric Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 (endret) Det går vel mer på hva den aktuelle mobiltelefonmodellen støtter og ikke, slik jeg forstår det? Tror det ja. Slik jeg har forstått det hvertfall edit Blir jo det samme som at ikke alle mobiltelefoner kan brukes i USA, etter son kun hoved SIM har triband, og ikke SIM #2. Da er det også tvilsomt at 3G vil virker på SIM #2 .. hm, men tror alt dette kan variere fra modell til modell. Endret 12. juni 2008 av Dain Bramaged
hamkeng Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Eten Glofiish DX900 kommer snart med støtte for to SIM-kort. http://www.pdadb.net/index.php?m=specs&id=1315
esoteric Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Eten Glofiish DX900 kommer snart med støtte for to SIM-kort. http://www.pdadb.net/index.php?m=specs&id=1315 Men kommer den til Norge?
unwill Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Dette var interssant, jeg har i dag 4 telefoner. Netcom m venner, Chess m friends, Tele2 kompiss, og en one call. Jeg er kanskje en ekstremtilfelle, men jeg ser absolutt nytten i å ha flere sim kort i en telefon. Kan noen peke meg til reviews av disse telefonene så kan jeg kanskje ta med meg en neste gang jeg er i Asia Helst en annerkjent merke ...
Furious-D Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Dette var interssant, jeg har i dag 4 telefoner. Netcom m venner, Chess m friends, Tele2 kompiss, og en one call. Jeg er kanskje en ekstremtilfelle, men jeg ser absolutt nytten i å ha flere sim kort i en telefon. Kan noen peke meg til reviews av disse telefonene så kan jeg kanskje ta med meg en neste gang jeg er i Asia Helst en annerkjent merke ... Du har ikkje vurdert f.eks. Tele2 Snakkis eller Talkmore fastpris ?
kjetikj Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 I Asia er det helt vanlig med mobiltelefoner som har plass til to SIM-kort. Det hadde vært veldig bra å ha på jobben... Jobben skal kjøpe mobiler til hele gjengen nå, jeg skulle gjerne hatt noen modeller å foreslå. Kan vi få dette som en søkeopsjon inn i prisguiden når de første kommer på det norske markedet?
Billy Bob Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Jeg kjøper garantert en mobil som kommer med dette alternativet, er lei av å drasse på begge telefonene.
Anbefalte innlegg