Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hmmm, vet ikke om jeg liker nye forumet, men man blir vel vant til det etter hvert.

Tenkte tipse om dette (har dessverre ingen link):

--------------------------------------------

Åpningsfest for skøytebanen i KLP Dokken Solsiden
Onsdag, 27. november, kl. 18.00

Åpningsfesten er gratis og åpent for alle
På onsdag åpner en splitter ny skøytebane på Solsiden med stort festshow for hele familien og hvor
ordfører Rita Ottervik kommer og klipper snoren.
Skøytebanen er gratis for alle og en gave til hele Trondheim.
Det blir isshow med Trondheim Skøyteklubb avdeling Kunstløp og Nidaros Kunstløpklubb, spektakulært fyrverkeri, Solsidens sjarmerende restauranter byr på lett og enkel servering til våre «skøytegjester».
Vi gleder oss til å se deg der!

---------------------------------------------------

Hvis det er brukbart vær lurer jeg på å dra dit. Noen som vil bli med?

Lenke til kommentar

Fint Linepusle! Ja, jeg kan når som helst fra ca kl 16:30 så bare foreslå en tid som passer for deg. Hvis du er usikker kan vi vente med å bestemme tid til etter helga.

Andre er selvfølgelig også velkomne!

Det er jo mørkt da og sikkert mye artifisielt lys i mange ulike farger, så jeg tenker at det kan være morsomt å leke med bevegelse, spesielt under isshowet.

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Jeg kan være med på lørdag. Gleder meg til det! Det blir spennende med julemarked på det nye torget. Gjerne Powerhouse også, ja.

Salamandernatten er jeg på hver gang jeg har besøk. :thumbup: Det er et veldig spesielt kunstverk, men vil nok ikke være mulig (?) eller kanskje heller ikke lov(?) å fotografere? Det er nok bare åpent i bankens åpningstid. Jeg vil anbefale et besøk der for alle som ikke har vært der. Det ligger dessuten en gammel kirkeruin i krypten ved siden av Salamandernatten. Og kanskje min favoritt i samme bygning, men opp en etasje fra inngangen: Kalendertreskulprturene av Nils Aas. De er fantastiske små kunstverk! :w00t:

Apropos kirkeruin - har dere vært og sett på Klemenskirkeruinen? Jeg tro den er åpen i helgene også siden det ligger en kafé i 1. etg.

Endret av Linepusle
Lenke til kommentar

Supert! Er det flere som skal være med på lørdag?

Foreslår at vi kan starte på powerhouse/trondheim S? 

Etterhvert kan vi bevege oss til julemarked? Fint med både dagslys og kveldstemning på julemarked.

Vi kan også starte litt tidligere for å utnytte mest mulig av dagslyset? f eks kl 11? Møtes på trondheim S?

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...