krøllx Skrevet 30. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2022 Det er tid for fototreff til helga. Er det stemning for det? Værmessig er det foreløpig meldt bedre vær på søndag. Skal vi gå for lørdag eller søndag? Forslag på hvor vi skal? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 30. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2022 Jeg blir gjerne med! Kan begge dagene, men har dessverre ingen forslag. Sliter med å finne motiver på sommeren, så jeg håper noen andre har ideer. 😀 Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 30. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2022 Hei, jeg blir gjerne med på fototreff. Det passer bedre på Sønndag. Jeg skal gruble litt på forslag. hilsen Hagen Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 1. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2022 Forslag: Samsjøen, Forbordsfjellet, Håsetdammen, Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2022 Høres hyggelig ut Hagen! Håsetdammen har jeg aldri vært til, men jeg liker alle forslagen. Har du plass i bilen for meg og krøllx? Været ser fortsatt relativt positivt ut for imorgen, men det kan bli litt dårligere på ettermiddagen, så evt kanskje vi skal starte litt tidligere enn vi pleier? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 2. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2022 Jeg blir med hvis du har plass i bilen 😊 Stemmer også for å dra litt tidlig. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 2. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2022 Jeg har bil tilgjengelig først i morgen. Det er også meld bedre vær i morgen. Det er plass i bilen. Ja, vi kan starte tidligere Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2022 Så bra, takk! Starte kl 10, eller er det for tidlig? Kanskje du kan velge sted siden du har vært der før? Hvor passer det å møtes/hente? Hvis du/dere ikke passerer Heimdal kan jeg ta bussen til byen. Ikke noe problem. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 2. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2022 Kl 10 er bra. Si fra hvor det passer best for deg å plukke opp meg 😊 Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 2. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2022 Hei, Har bare vært på Forbordsfjellet før. De andre plasser hørtes interessant ut, men jeg er ikke sikkert at det er noe. Håsetdammen kan kombineres med Storfossen, det er samme område. Hvis der er flere som ønsker å være med kan vi også ta en tur i Bymarka, hvor man kan komme seg uten bil. Kl. 10:00 er fint gjerne kom med forslag Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2022 Det kan evt. bli intressant vær/lys og da er det fint å være høyt opp. Så Forbordsfjellet er sikkert greit og det kan vi også kombinere med andre steder, men jeg blir fornøyd uansett hvor vi drar. Hvis fler vil bli med, skriv gjerne i tråden slik at det blir lettere å lage planer. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 2. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2022 Håsetdammen og Storfossen høresbra ut Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2022 Liker også det forslaget. Hva med å møtes på Leutenhaven parkering kl 10? Da kan de som har egen bil også møte opp der, men det er bare et forslag. Si fra om det ikke passer. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 2. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2022 Vi kan hente dere kl 10:10 på Leutenhavn Helena, har du en M mount adapter du kan ta med?0 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2022 Kl 10:10 på Leutenhavn parkering passer bra for meg. Ja, tar med en M-adapter. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. august 2022 Rapporter Del Skrevet 4. august 2022 Fler som er hjemme i helga og har lyst på fototreff? Været for lørdag ser dessverre veldig dårlig ut, så kanskje søndag passer bedre? Forslag: Løkken (inklusive Gammelgruven og evt. tur med Thamhavsbanen), Fosen eller tur rundt Byneset. Noen som har fler forslag? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 4. august 2022 Rapporter Del Skrevet 4. august 2022 Hei. Jeg skal reise til Sandnes på ferie imorgen Spennende forslag og håper dere får et flott treff. (Kom plutselig på at jeg ikke har postet bilder i bildetråd fra forrige treff. Skal få gjort det snart 😔) Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 4. august 2022 Rapporter Del Skrevet 4. august 2022 (endret) Hei, jeg er ledig i helga og liker forslaget. Hilsen Hagen Endret 4. august 2022 av RambaZamba Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. august 2022 Rapporter Del Skrevet 4. august 2022 Jeg er med hvis jeg ikke får foto-akkreditering til konsertdag på søndag. Kan stille med bil, og tar gjerne en tur over på Fosen dersom noen vet om gode fotosteder der. Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 4. august 2022 Rapporter Del Skrevet 4. august 2022 Dersom det blir Fosen skal jeg se om jeg får tatt turen. Holder til på Brekstad i år, enn så lenge. Tar man båten ut til Brekstad kan jeg og stille med bil herfra, og kommer meg andre steder og. Her er en lokal fotograf sin bildeserie til inspirasjon: https://haakonborgen.com/halvya-1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå