Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres hyggelig ut Hagen! Håsetdammen har jeg aldri vært til, men jeg liker alle forslagen.
Har du plass i bilen for meg og krøllx?

Været ser fortsatt relativt positivt ut for imorgen, men det kan bli litt dårligere på ettermiddagen, så evt kanskje vi skal starte litt tidligere enn vi pleier?

Lenke til kommentar

Hei,

Har bare vært på Forbordsfjellet før. De andre plasser hørtes interessant ut, men jeg er ikke sikkert at det er noe.

Håsetdammen kan kombineres med Storfossen, det er samme område.

Hvis der er flere som ønsker å være med kan vi også ta en tur i Bymarka, hvor man kan komme seg uten bil.

Kl.  10:00 er fint

gjerne kom med forslag

Lenke til kommentar

Det kan evt. bli intressant vær/lys og da er det fint å være høyt opp. Så Forbordsfjellet er sikkert greit og det kan vi også kombinere med andre steder, men jeg blir fornøyd uansett hvor vi drar. :)

Hvis fler vil bli med, skriv gjerne i tråden slik at det blir lettere å lage planer.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...