Gå til innhold

Marvel Studios vraker Iron Man-regissør?


Dotten

Anbefalte innlegg

Money talks sies det. Marvel er kanskje ikke interessert i å sikre seg Jon Favreau til oppfølgeren (kommer i 2010). Mannen presterte å gi en film som ble en gigantisk suksess både hos publikum og hos kritikerne, i en tid hvor man kunne begynne å undre om folk var blitt lei superheltfilmer. Marvel Studios fikk en pangstart på sin studiokarriere.

 

Kan dette tyde på at Marvel begynner å rote ting til?

 

http://www.aintitcoolnews.com/node/37037

http://www.latinoreview.com/news/breaking-...over-money-4815

 

Verden er gal, sier nå bare jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, så det hele dreier seg om penger....Jon Favreau krevde mer penger for å lage filmen og Marvel vil ikke? Herregud, er det sånn de takker han?

 

Nå vet vi ikke hvor mye han krever, jeg har mine tanker på det er en betydelig stor beløp siden Marvel reagerer som dette...men likevel...jævler! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Ifølge tre forskjellige nettsteder så krever han en standard avtale. Altså ikke noe mer enn hva som er vanlig. Han hadde en ganske "lav" lønn for Iron Man og vil nå visstnok bare ha det samme som er vanlig for regissører og ikke noe Spielberg-lignende summer.

Lenke til kommentar

Er noe vås at de ikke har nok tid. De har bedre tid til denne filmen enn de hadde til Iron Man. Eneste som kan tilsi at man får dårlig tid er om Favreau har inngått avtaler om å regissere andre filmer, eller spille i andre filmer.

 

Eneste grunnen til at det gikk 3 år mellom Batman Begins og The Dark Knight eksempelvis, er at Nolan regisserte The Prestige i mellomtiden.

 

Jeg tror Favreau har ønske om å regissere både Iron Man II og The Avengers. Det vil han ikke få tid til ettersom Avengers kommer bare et år senere. I intervju har han også sagt at han er mer lysten på å regissere The Avengers fremfor Iron Man II. Kan være han kjører et spill for å få lov til å regissere begge filmene.

 

Hva Robert Downey Jr. angår så har han kontrakt på tre filmer, han bør ikke sutre om han må starte innspillingen av neste film på vårparten 2009.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...