Gå til innhold

Store nyheter om kommende RPG til 360.


Anbefalte innlegg

Microsoft har nettopp arrangert en pressekonferanse om RPG i Japan og her ble det pratet om mye snacks.

 

Høydepunkter:

* Star Ocean fra Square/Enix kommer KUN til 360.

* Tales of Vesperia kommer til 360 neste år (ingen andre plattformer er nevnt foreløpig).

* Inifity Undiscovery fra Square/Enix kommer KUN til 360 i september.

* The Last Remnant fra Square/Enix kommer først til 360, release vinter (PS3 versjon kommer senere).

 

I tillegg så kommer også Fallout3 og Fable2 (esklusivt til 360)så det er mye snacks som kommer hvis man liker RPG.

 

http://www.xboxic.com/news/4742

 

I tillegg jobber mistwalker med Blue Dragon 2 som kommer KUN til 360.

Endret av Whackedorange
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stor seier for MS.

At MS har klart dette uten at Sony har grepet inn/klart å gripe inn er ganske utrolig.

 

Hvis Sony har tenkt å la MS stikke av med alle rpg'ene fremover, så blir det lett xbox 720 i stedet for ps4 for meg. Hva skjedde med at Playstation var JRPG konsollen.

 

 

Blir spennende å se hvordan dette utvikler seg. Får håpe dette får Sony til å gire opp også, så vi får dobbelt så mange RPG'er fordelt på begge konsollene ;P

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Stor seier for MS.

At MS har klart dette uten at Sony har grepet inn/klart å gripe inn er ganske utrolig.

 

Hvis Sony har tenkt å la MS stikke av med alle rpg'ene fremover, så blir det lett xbox 720 i stedet for ps4 for meg. Hva skjedde med at Playstation var JRPG konsollen.

 

 

Blir spennende å se hvordan dette utvikler seg. Får håpe dette får Sony til å gire opp også, så vi får dobbelt så mange RPG'er fordelt på begge konsollene ;P

 

Håper ikke de kommer til å kalle den xbox 720, da blir det no buy:P

 

men ja er utrolig, men Ms har mye penger og de tror vel fortsatt på gode salg i Japan, så de gjør alt for å få det til. Men sålangt har eternal sonata, blue dragon og lost hva enn det het, feila i salg. så. vi får se.

 

Noen her som virkelig likte blue dragon?:S og noen som virkelig har tro på fable 2 og fallout 3?

 

får sjekke ut resten av linkene og se om det er noe juicy stuff

Lenke til kommentar
Stor seier for MS.

At MS har klart dette uten at Sony har grepet inn/klart å gripe inn er ganske utrolig.

 

Hvis Sony har tenkt å la MS stikke av med alle rpg'ene fremover, så blir det lett xbox 720 i stedet for ps4 for meg. Hva skjedde med at Playstation var JRPG konsollen.

 

 

Blir spennende å se hvordan dette utvikler seg. Får håpe dette får Sony til å gire opp også, så vi får dobbelt så mange RPG'er fordelt på begge konsollene ;P

 

Håper ikke de kommer til å kalle den xbox 720, da blir det no buy:P

 

men ja er utrolig, men Ms har mye penger og de tror vel fortsatt på gode salg i Japan, så de gjør alt for å få det til. Men sålangt har eternal sonata, blue dragon og lost hva enn det het, feila i salg. så. vi får se.

 

Noen her som virkelig likte blue dragon?:S og noen som virkelig har tro på fable 2 og fallout 3?

 

får sjekke ut resten av linkene og se om det er noe juicy stuff

 

 

Jeg personlig elsket Blue Dragon. Syns det hadde en god historie og et vel fungerende gameplay som gjorde at jeg koste meg utrolig masse med det :cool:

Lenke til kommentar

Håper vi får vite noe om Blue Dragon på årets E3, likte det første spillet, så gleder meg til oppfølgeren ^^

 

Angående Tales of Vesperia så håper jeg virkelig at man kan spille US versjonen på konsoller kjøpt i Europa. Ellers blir det lang ventetid til releasen i 2009 :p

Lenke til kommentar
Microsoft har nettopp arrangert en pressekonferanse om RPG i Japan og her ble det pratet om mye snacks.

 

Høydepunkter:

* Star Ocean fra Square/Enix kommer KUN til 360.

* Tales of Vesperia kommer til 360 neste år (ingen andre plattformer er nevnt foreløpig).

* Inifity Undiscovery fra Square/Enix kommer KUN til 360 i september.

* The Last Remnant fra Square/Enix kommer først til 360, release vinter (PS3 versjon kommer senere).

 

I tillegg så kommer også Fallout3 og Fable 2 (esklusivt til 360) så det er mye snacks som kommer hvis man liker RPG.

Mange digge spill.. *sikle*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...