Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funker Spirit JB fint med 3GS og det nye bootrommet? Hadde litt problemer med blackra1n så håper det blir lettere å skru av og på telefonen osv. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det problemet skal være løst nå. Jeg garanterer dog ingenting, så her må noen andre hoppe inn om dette ikke stemmer.

Skrevet

Funker Spirit JB fint med 3GS og det nye bootrommet? Hadde litt problemer med blackra1n så håper det blir lettere å skru av og på telefonen osv. :)

Jepp! Min iPhone var fullt oppdatert med siste baseband of firmware. Funka knall, men mååtte kjøre exefila i kompabilitetsmodus med windows 98. Dette var windowsversjonen av jailbraken altså.

Skrevet

Konge! Da blir det jailbreak 100% sikkert om noen minutter :) Har også fått flyttet iphonen over til bærbaren nå.. forbanna piss å flytte alle apps og alt siden iTunes absolutt skal slette ting.

Skrevet (endret)

Her er NetCom operatørlogo. Last ned vedlegget, unzip, overfør til Themes-mappen ved å bruke SSH, installer MakeItMine fra Cydia, og rename Carrier til "NETCOM" (Med store bokstaver), respring. Da skal det fungere.

Edit: Aktiveres i Winterboard.

NetCom-Logo.zip

Får ikke noe dreis på dette altså. Har gjort alt du nevner, men det står bare CHESS der logoen skulle vært. :(

EDIT: Ja, jeg har lastet opp Chess-logo og ikke NetCom. :)

Endret av King-Nothing
Skrevet

Er appsidy til å stole på? Er fristet til å kjøpe n64iPhone men tviler litt når de ikke bruker paypal, men heller vil ha kredittkortinfoen min...

Skrevet

Tok og jailbreaket telefonen igår. Funker som bare det. Har installert noen themes. har lyst til å installere flere, men mange av dem er sånne: last ned på din maskin, og plasser under /Libraries/Themes eller noe sånt.

Hvordan gjør jeg det? hva trenger jeg for å klare dette?

Noen andre anbefalinger for en som er fersk på dette? ting jeg bør ha på en iphone.

Skrevet

På iPhonen: Slett en og en episode om gangen ved å slide fingeren fra venstre til høyre.

iTunes: Under "PodCast" så krysser du av de du ikke vil ha.

Skrevet

Ett spørsmål angående 3.1.3; Hva er endret i 3.1.3 i forhold til 3.1.2? Vurderer å oppgradere nå siden jailbreak er ute.

Skrevet

Fikk en iphone 3gs i går, og har lyst på et mobilt bredbånd, sånn at jeg kan være på nett hvor som helst og en måndespris, har chess btw. noen som kan hjelpe meg?

Skrevet

Sist jeg sjekket så er det batterimåleren som blant annet er fikset i 3.1.3, og det er det problemet jeg har nå. Men men, no stress.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...