fudun Skrevet 10. mars 2003 Skrevet 10. mars 2003 Driver med en fresh winXP install her, og lurer på hva jeg skal bruke til divx denne gangen. Synes at divx playa var litt buggete av seg, tror jeg brukte 5.01 eller noe. Noen som har noe å anbefale?
eatshorts Skrevet 10. mars 2003 Skrevet 10. mars 2003 prøv zoomplayer. og ace mega codec pack. velg custom og bare bruk codecene du trenger.
mandela Skrevet 10. mars 2003 Skrevet 10. mars 2003 zoom-player og følg codec-oppsettet som du finner på sidene til zoom-player http://www.inmatrix.com/articles/mediasetup.shtml
fudun Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Skrevet 10. mars 2003 takker, da prøver jeg det. hva gjør zoom player bedre en de andre alternativene, forresten?
Lch Skrevet 10. mars 2003 Skrevet 10. mars 2003 Legg kun inn ffdshow, MPEG-2 og AC-3-kodekene, og kjør bsplayer.
fudun Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Skrevet 10. mars 2003 Ah... bsplayer, finnes den fortsatt... husker jeg hadde en tidlig versjon som også var veldig buggete. Du mener det er det beste nå? Kom gjerne med begrunnelser på hva som gjør de best, er det funksjonalitet, bildekvalitet, stabilitet, hasighet osv....
Lch Skrevet 10. mars 2003 Skrevet 10. mars 2003 Billedkvaliteten er avhengig av kildematerialet og kodeken, ikke særlig avspilleravhengig. Hastighet? Bsplayeren min (0.834) har ikke dødd på seg til nå, men stabilitet er avhengig av andre faktorer. Personlig synes jeg mplayer2.exe er dugelig til alt annet enn MPEG-2-enkodet materiale, men Bsplayer overgår den i funksjonalitet.
fudun Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Skrevet 10. mars 2003 Lars: kom ikke på et brukbart ord i farta når jeg skrev hastighet, tenkte bare på hvor stort og dårlig programmert det var, altså hvor lang tid det tar å starte osv. har du prøvd zoomplayer som de andre folka nevnte? Hadde ikke hørt om det. Men med bsplayer kan jeg slippe fullstendig unna mediaplayer, eller?
eatshorts Skrevet 10. mars 2003 Skrevet 10. mars 2003 Zoom player er et veldig lite freeware program som har mulighet for å stille på nesten hva som helst, kraftigste gratis spilleren uten spyware. Bs player er også bra.
mandela Skrevet 10. mars 2003 Skrevet 10. mars 2003 har du prøvd zoomplayer som de andre folka nevnte? Hadde ikke hørt om det. Men med bsplayer kan jeg slippe fullstendig unna mediaplayer, eller? bruker kun zoom-player til video-avspilling
Lch Skrevet 10. mars 2003 Skrevet 10. mars 2003 Lars: kom ikke på et brukbart ord i farta når jeg skrev hastighet, tenkte bare på hvor stort og dårlig programmert det var, altså hvor lang tid det tar å starte osv. Ah. Bsplayer er kjappere enn ThePlaya. Mplayer2.exe er støggkjapp. har du prøvd zoomplayer som de andre folka nevnte? Hadde ikke hørt om det. Ja. Var greit nok, men det får være grenser for hvor mange avspillere man skal ha installert. Men med bsplayer kan jeg slippe fullstendig unna mediaplayer, eller? Bsplayer eller Zoomplayer, jepp. Hm, eller, hvordan blir det med .asf og de der andre slemme formatene, mon? Streaming WM etc?
Skaufjord Skrevet 10. mars 2003 Skrevet 10. mars 2003 micro dvd player er min favoritt. spiller av det meste, starter raskt og er ikke buggy. bra greier
fudun Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Skrevet 10. mars 2003 Takker for mye bra svar. Er ihvertfall igang med å legge inn zoomplayer. Skulle så gjerne ha blitt kvitt den elendige fileplayer tingen som fulgte med radeon9700 kortet (ati fileplayer), men jeg frykter at jeg kan røske med meg noe som var kjekt å ha med det samme...
NERV Skrevet 10. mars 2003 Skrevet 10. mars 2003 Finnes det en annen spiller en real media som spiller RM filer? Har masse Anime filmer på RM, men Real Media kobbler seg til nettet hele tiden og gjør masse rare ting.
Lch Skrevet 10. mars 2003 Skrevet 10. mars 2003 Konverter dem, og kast RM One så langt du bare kan. RM er roten til alt ondt. http://www.dvdrhelp.com/rmto3.htm http://www.dvdrhelp.com/convert
mandela Skrevet 10. mars 2003 Skrevet 10. mars 2003 det er mulig å deaktivere det meste av dirten til både quicktime og realplayer, har begge installert og de er rolige nå etter diverse deaktivering. gå systematisk gjennom preferences / options /settings
NERV Skrevet 10. mars 2003 Skrevet 10. mars 2003 Takk til begge to. Jeg velger nok og konvertere og kaste Real One så langt jeg bare kan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå