Gå til innhold

Eier av kontonr?


optun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I noen tilfeller med nettbank, vil navnet til TIL-kontonr vises ved betaling før man bekrefter.

 

Funker i DnBNOR's nettbank, men ikke alltid. Hva som gjør at dette funker og ikke, vet jeg ikke.

 

Det gjelder vell de fleste bedrifts registrerte kontonummer. Det vil ikke gjelde for privat personer med mindre du selv har lagret de i mottakerlisten tidligere.

Lenke til kommentar
I noen tilfeller med nettbank, vil navnet til TIL-kontonr vises ved betaling før man bekrefter.

 

Funker i DnBNOR's nettbank, men ikke alltid. Hva som gjør at dette funker og ikke, vet jeg ikke.

 

Det gjelder vell de fleste bedrifts registrerte kontonummer. Det vil ikke gjelde for privat personer med mindre du selv har lagret de i mottakerlisten tidligere.

 

Jeg fikk opp navn og adresse på en kompis, når vi skulle teste dette. Aldri hatt ham i nettbanken min før. :)

Lenke til kommentar
I noen tilfeller med nettbank, vil navnet til TIL-kontonr vises ved betaling før man bekrefter.

 

Funker i DnBNOR's nettbank, men ikke alltid. Hva som gjør at dette funker og ikke, vet jeg ikke.

 

Det gjelder vell de fleste bedrifts registrerte kontonummer. Det vil ikke gjelde for privat personer med mindre du selv har lagret de i mottakerlisten tidligere.

 

Jeg fikk opp navn og adresse på en kompis, når vi skulle teste dette. Aldri hatt ham i nettbanken min før. :)

 

Merkelig det fungerte ikke slik når jeg jobbet i dnb nor men det er jo over et år siden jeg sluttet så...

Lenke til kommentar

Har allerede prøvd denne metoden, å overføre penger uten å overføre. Da har flere sagt at det kan komme opp hvem som eier kontonr. Men det har ikke skjedd, er det ingen mulighet å sende en mail til banken der man skriver feks at man har overført et større beløp og har gjort det til feil nr og gjerne vil komme i kontakt med personen. For å prøve å få tilbake pengene? Tror du de da vil gå med på dette?

Lenke til kommentar

Går fint ann å få tilbake penger om man har sendt til feil person. Hvor mange har vel ikke opplevd å plutselig ha 1000vis av kroner på konto en ikke visste en hadde, for at alt var borte dagen etter? Da har banken driti seg ut og trukket det tilbake igjen kjapt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...