Gå til innhold

Battlefield 2 funker ikke !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk endelig kjøpt bf2 pakken, med special forces osv for 399 kr fra gamespot. Fikk først en feil der det sto at den bare har blitt testet på xp elr no. Men da trakk jeg bare ok. Men siden jeg hadde vista, spurte jeg folka som jobba der, som sa at jeg skulle laste ned en ny patch. Det gjorde jeg da, det het noe med 1,41 elr no: http://www.catchgamer.no/?module=download&...downloadId=1213

Jeg klarte da å laste den ned, men enda får jeg et feilmelding når jeg prøver å få spilt multiplayer, singleplayer går helt fint.

Da jeg prøver å komme meg inn på servere kommer en feilmelding, der det står:

This server only allows players with unmodified content to join.

Revert your version of Battlefield 2 to the current official version to join.

Hvis jeg lastet ned patchen feil elr no, så er det bare å si ifra, hakke så mye peiling på spill osv.

Håper på svar!

Mvh

Uk187

Fikk endelig kjøpt bf2 pakken, med special forces osv for 399 kr fra gamespot. Fikk først en feil der det sto at den bare har blitt testet på xp elr no. Men da trakk jeg bare ok. Men siden jeg hadde vista, spurte jeg folka som jobba der, som sa at jeg skulle laste ned en ny patch. Det gjorde jeg da, det het noe med 1,41 elr no: http://www.catchgamer.no/?module=download&...downloadId=1213

Jeg klarte da å laste den ned, men enda får jeg et feilmelding når jeg prøver å få spilt multiplayer, singleplayer går helt fint.

Da jeg prøver å komme meg inn på servere kommer en feilmelding, der det står:

This server only allows players with unmodified content to join.

Revert your version of Battlefield 2 to the current official version to join.

Hvis jeg lastet ned patchen feil elr no, så er det bare å si ifra, hakke så mye peiling på spill osv.

Håper på svar!

Mvh

Uk187

fikk med 2 like bilder xD

post-148223-1212765777_thumb.jpg

post-148223-1212765830_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Var patchen du lasta ned en slags community patch?

Jeg hakke peiling. Patchen jeg lasta ned kan du gå inn på via en link som du kan se på siden her. ( catch gamer elr no)

Skrevet

Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori.

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...