Gå til innhold

Samsung i900. Gleder vi oss?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva skal jeg velge no da?

 

I8510 Innov8 eller i900 omnia ?

 

I grunn ett veldig vanskelig valg..

 

Det at omnia ikke har taster og 3.5 plugg trekker ned!

Men likte litt det "skrivebordet" som omnia har og mulighetene med windows.. Og touchscreen er litt kult!

 

Men jeg ville nok valgt Innov8.. Stereo høytalere, 3.5 jack og 8 mpixel kamera og taster er grunnen min..

Lenke til kommentar

har bestilt i900, typisk, når man har kjøpt noe så vil det alltid komme noe nytt og bedre osv...!!! :mad:

 

jeg får vel holde meg til i900 og heller ha på meg skylapper "for your eyes only..."

 

snakket med support på samsung, og han sa at inovo8 er mer en multimediatlf og i900 var mer rettet mot "proffbruker" altså for jobbsammenheng.

Lenke til kommentar
har bestilt i900, typisk, når man har kjøpt noe så vil det alltid komme noe nytt og bedre osv...!!! :mad:

 

jeg får vel holde meg til i900 og heller ha på meg skylapper "for your eyes only..."

 

snakket med support på samsung, og han sa at inovo8 er mer en multimediatlf og i900 var mer rettet mot "proffbruker" altså for jobbsammenheng.

 

Tja.. ville ikke vært særlig skuffet.. den 0.4" større skjermen gjør utslag.. Omnia er nok bedre til og se film på og surfe på nettet! Den har litt dårligere kamera, men har større skjerm, noe som ofte gjør at bildene som liggere på telefonen vil føles litt bedre..

Lenke til kommentar

Kommer denne mobilen med flere valg for profiler enn det som er standard i windows mobile?

 

Kan man altså velge som på vanlige mobiler, "stille - personsøker - generell - møte" osv, og tilpasse alle disse? Altså sette opp hvordan anropsvarsling foregår, hvordan meldinger varsles, hvordan epost varsles, osv? Og kan man lage grupper, sånn at kun noen personer kan lage lyd?

 

Sist gang jeg rotet rundt med wm kunne jeg nemlig ikke fikse dette, og det var litt av grunnen til at jeg gikk bort fra det. Foruten dette synes jeg wm er overlegent, så jeg håper noen av dere har en løsning for dette smile.gif

Lenke til kommentar
Kommer denne mobilen med flere valg for profiler enn det som er standard i windows mobile?

 

Kan man altså velge som på vanlige mobiler, "stille - personsøker - generell - møte" osv, og tilpasse alle disse? Altså sette opp hvordan anropsvarsling foregår, hvordan meldinger varsles, hvordan epost varsles, osv? Og kan man lage grupper, sånn at kun noen personer kan lage lyd?

 

Sist gang jeg rotet rundt med wm kunne jeg nemlig ikke fikse dette, og det var litt av grunnen til at jeg gikk bort fra det. Foruten dette synes jeg wm er overlegent, så jeg håper noen av dere har en løsning for dette smile.gif

 

Som standard er ikke Profil kontrollen stor i WM telefoner, men dette kan du få med å installere f.eks. CommMgr Pro

Lenke til kommentar
Som standard er ikke Profil kontrollen stor i WM telefoner, men dette kan du få med å installere f.eks. CommMgr Pro

 

Takker. Har lett litt rundt uten det store hell, men kom over noe i dag etter litt søking på xda-developers. http://www.pocketx.net/products/photoconta..._ppc/index.html

 

Jeg synes det virker som et fornuftig program, spesielt hvis det kan ligge og kjøre i bakgrunnen uten å poppe opp med de stygge skjermbildene :p

Noen som gidder laste ned demo og sjekke? Siden jeg ikke har wm-telefon for tiden...

Lenke til kommentar
Som standard er ikke Profil kontrollen stor i WM telefoner, men dette kan du få med å installere f.eks. CommMgr Pro

 

Takker. Har lett litt rundt uten det store hell, men kom over noe i dag etter litt søking på xda-developers. http://www.pocketx.net/products/photoconta..._ppc/index.html

 

Jeg synes det virker som et fornuftig program, spesielt hvis det kan ligge og kjøre i bakgrunnen uten å poppe opp med de stygge skjermbildene :p

Noen som gidder laste ned demo og sjekke? Siden jeg ikke har wm-telefon for tiden...

 

Her er noen flere:

 

PhonEX

 

Inesoft Phone 4

Lenke til kommentar
Skal velge mellom denne eller iphone jeg, men jeg er temmelig usikker, da jeg trekkes mot begge to, la ut en tråd på valg av mobil, men der sa alle iphone, men disse har sannsynlig iphone fra før, så derfor spør jeg dere som er omnia om hva jeg burde gjøre, og hvorfor velge omnia, eks ;)

 

 

Begge er bra telefoner og hvilken du burde velge er utifra hva du prioriterer.

 

Her finner du en detaljert test som samenligner Omnia, Iphone 3g og HTC Diamond.

 

 

Personelig så ville jeg aldri kjøpt Iphone rett og slett for at det føles som om du ikke har kjøpt den men bare leier den fra Apple.

 

Hvorfor?

 

Fordi Apple begrenser din bruk av telefonen ved at du kan ikke selv kan velge fritt for hvordan du vil bruke denne eller hvilke programvare du vil installere.

 

Du kan selvfølgelig "jailbreake" den, men da mister du garanti og får den last igjen ved neste Apple software oppdatering, noe som igjen fører til ny "jailbreaking" (Om det er mulig etter oppdateringen da) og at stort sett alle de "pirat instalerte" programene du har fra før ikke vil virke etter den nye oppdateringen heller.

 

Men på den andre siden hvis du ikke har problemer med å underlegge deg Apples begrensinger og liker å bruke Itunes ... Da er Iphone et greit valg.

Endret av mobilehappy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...