Gå til innhold

Samsung i900. Gleder vi oss?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke XB versjonen for Norge, Sverige og Danmark. Tror heller ikke det er mulig å bytte ROM versjon der. Har selv XX ROM

 

Du finner neppe noen norske ROM ennå, telefonen er ennå ikke tilgjengelig i butikkene i Norge.

 

Etter at Telefonen har kommet i butikkene, og litt tid har passert slik at det er kommet en oppgradert ROM version nyere enn den telefonen blir levert med. Først da vil det antakelig bli gjort en ny Norsk ROM version tilgjengelig.

 

Att: Vistnok er en ny xx (European) version er snart tilgjengelig XXHK1

Endret av mobilehappy
Lenke til kommentar
Jeg sitter her og fumler med min I900 og har klart å ikke stille riktig dato når jeg fyra den første gangen. Nå finner jeg ikke noe sted jeg faktisk får stillt riktig i menyene? Noen som har noen tips?

 

Start -> settings -> system -> clock & alarms -> time

 

det skulle vel gjøre susen, så sant det er windows mobile den kjører :p

Lenke til kommentar
Samsung i900. Gleder vi oss?

 

JA, for f..., og ettersom telefonen skulle komme i Oktober, og VAR i Italia i Juli, begynner jeg å bli mektig irritert over at den ikke kommer snart.  Nesten så jeg har lyst til å gå for HTC bare for å gi de en lærepenge.

 

Litt enig med deg der ja. Problemet er vel at Samsung er såpass store at om vi to kjøper HTC i stedet, så hjelper vel det heller lite.

 

Men hvis det er mange her som venter på i900, så kan vi jo sette opp et standarformular som vi kan maile de... Sånn en gang i timen eller noe... :tease:

Lenke til kommentar

Jeg ble ikke veldig imponert av å bruke Omnia. Den var treg, dårlig byggekvalitet (F480 har en mye bedre byggekvalitet)og skjermen var ikke veldig mye å skryte av. Nå skal det sies at jeg ikke prøvde den lenge, men det var inntrykket jeg satt igjen med.

 

Dette var en norsk versjon så regner med at den har den siste ROM-versjonen?

Lenke til kommentar
Jeg ble ikke veldig imponert av å bruke Omnia. Den var treg, dårlig byggekvalitet (F480 har en mye bedre byggekvalitet)og skjermen var ikke veldig mye å skryte av. Nå skal det sies at jeg ikke prøvde den lenge, men det var inntrykket jeg satt igjen med.

 

Dette var en norsk versjon så regner med at den har den siste ROM-versjonen?

 

F480 har metall kropp og vil dermed føles noe mer "solid", Omnia's er i plastikk men er heldigvis ganske kompakt likevel.

 

ROM version brukt og korrekt skjerm kalibering er veldig viktig for brukeropplevelsen angående Omnia. (Forskjellen mellom forskjellige ROM versioner kan vaere veldig stor, både angående skjerm følsomhet, hurtighet og batteri bruks tid)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...