Gå til innhold

Samsung i900. Gleder vi oss?


Anbefalte innlegg

http://cgi.ebay.com/Brand-new-Samsung-Omni...2QQcmdZViewItem

 

Her kan du kjøpe den på eBay! :) noen som vet hvor en kan kjøpe den, hos forhandler? hvordan få tak i Omnia lettest?

 

Heisan! Kan anbefale Importgsm.com:

http://www.importgsm.com/product.php?productid=498

Da kommer telefonen på ca 4000.- kroner. Pluss på ett par hundre kroner i frakt (setter verdien på pakken under 200 kroner dersom du ønsker det), så har du en opplåst Samsung i900 i hendene i løpet av noen dager.... :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Venter fortsatt i spenning selv om alle rundt meg har kjøpt HTC Diamond og/eller andre mobiler. Nå har det kommet flere og flere anmeldelser. selv om den har noen svakheter (Skjermen i sollys, Flash-støtte på browseren) så er jeg overbevist. Denne vil jeg ha...

 

Nå er den sluppet i Europa (Italia) og de har lagt ut norsk info på www.samsung.com. Tolker det som at det er like før de slipper den i Norge. Men når?

Endret av GT1
Lenke til kommentar
Venter fortsatt i spenning selv om alle rundt meg har kjøpt HTC Diamond og/eller andre mobiler. Nå har det kommet flere og flere anmeldelser. selv om den har noen svakheter (Skjermen i sollys, Flash-støtte på browseren) så er jeg overbevist. Denne vil jeg ha...

 

Nå er den sluppet i Europa (Italia) og de har lagt ut norsk info på www.samsung.com. Tolker det som at det er like før de slipper den i Norge. Men når?

 

Jeg sendte en mail til Samsung i går,og fikk svar om at den kommer ut i oktober!

Lenke til kommentar
Sa de noe om pris?

 

Nope,det spurte jeg ikke om. Du kan jo sende en mail å høre? Koster vel flesk tipper jeg.

 

Sendte mail til de selv med følgende spørsmål.

 

Når kommer den for salg i Norge?

Hva er forventet pris med/uten abonnement?

 

Om det er mer enn en måned til den blir sluppet i Norge er det da mulig å bestille den via andre kanaler?

 

Fikk følgende svar: (Jaja. svar på 1 av 3 spørsmål og det svaret visste jeg fra før)

 

Hei

Takk for din email til Samsung Electronics Nordic.

 

Den kommer i oktober.

 

Hvis du har flere spørsmål, kan du kontakte oss på telefon nummer:

815-56 480, mandag til fredag, mellom klokken 08.00 og 18.00.

Eller du kan sende en email via vår hjemmeside www.samsung.no

Beklager Samsung. Nå mistet dere en kunde. Hvordan skal de ta konkurrentene når de er så trege med å lansere nye produkter? Endret av GT1
Lenke til kommentar

Jeg har bestillt meg en omnia nå, og venter spent på å sette i gang å bruke den.

Tror definitift det blir en bra mobil.

 

Noen lenger opp som spurte om man kan legge inn TouchFlo på den, det vet jeg ikke men SPB Mobile Shell ligner men virker enda kulere etter min mening. Det må jo så klart gå å legge inn touch flo 3d, spørsmålet er bare om man klarer å få tak i det.. Hvis noen finner en TouchFlo3D download, send meg link :)

Lenke til kommentar
Jeg har bestillt meg en omnia nå, og venter spent på å sette i gang å bruke den.

Tror definitift det blir en bra mobil.

 

Noen lenger opp som spurte om man kan legge inn TouchFlo på den, det vet jeg ikke men SPB Mobile Shell ligner men virker enda kulere etter min mening. Det må jo så klart gå å legge inn touch flo 3d, spørsmålet er bare om man klarer å få tak i det.. Hvis noen finner en TouchFlo3D download, send meg link :)

 

Hvor bestilte du den? Tenker på dette med garanti, norske tegn o.s.v. Og hva måtte du ut med for telefonen?

Lenke til kommentar

Jeg bestillte den på ebay fra hongkong, og betalte 4200. Selgeren gar 1 år garanti, men da må jeg sende den tilbake til forhandleren for at de skal fikse den, så i praksis ingen garanti.

 

Den kommer på engelsk, men med norsk T9, og jeg prata med samsung og de sa at det burde ikke være noe problem å flashe den til norsk ROM når den har kommet her i norge. Da må jeg bare levere den til et verksted som fikser samsung telefoner...

 

Gleder meg som bare det til å få den. Håper den kommer før helgen.

 

Jeg er ny til Windows Mobile, så nå prøver jeg å finne programmer jeg burde ha, bare å sende tipss hvis noen har noen "must haves"

Lenke til kommentar
Jeg bestillte den på ebay fra hongkong, og betalte 4200. Selgeren gar 1 år garanti, men da må jeg sende den tilbake til forhandleren for at de skal fikse den, så i praksis ingen garanti.

 

Den kommer på engelsk, men med norsk T9, og jeg prata med samsung og de sa at det burde ikke være noe problem å flashe den til norsk ROM når den har kommet her i norge. Da må jeg bare levere den til et verksted som fikser samsung telefoner...

 

Gleder meg som bare det til å få den. Håper den kommer før helgen.

 

Jeg er ny til Windows Mobile, så nå prøver jeg å finne programmer jeg burde ha, bare å sende tipss hvis noen har noen "must haves"

 

Har du fått telefonen? Er spent på å høre hva du synes om den!

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på en berøringsskjerm og en trykkskjerm? :dontgetit:

Og hva har I900?

 

Med en berørings-skjerm kan du ved å dra fingrene i forskjellige retninger gjøre flere oppgaver samtidig. (Sånn iPhone ting om du ser en reklame for det et sted ;) ) På en trykkskjerm kan du flytte et ikon fra et sted til et annet med fingeren for å sammeligne med data, men bare en oppgave om gangen.

 

Hva I900 har? Alt??: Trykk her for spec.

Jeg venter i spenning selv om jeg ikke er helt fornøyd med at Samsung har ventet så lenge med å slippe den i Norge da den er kommet til Europa for "lenge" siden.

 

Har brukeren magnushegge fått telefonen si fra Singapore ennå? Fikk du den levert på samme måte som han her?

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Endret av GT1
Lenke til kommentar

Jeg bestilte selv en i900 fra singapore i forrige uke. Fikk den i går, og er relativt fornøyd etter litt knoting.

 

Interfacet kan ikke måle seg med iPhone i responsivitet, men i900 er ikke plagsomt treg. Både touch player og windows media player skippet frames i de fleste videoer jeg prøvde å få den til å spille av. Løsningen ble core player der jeg kunne sette den til å bruke xscale som renderer istedet for direct draw. Touch playeren er derimot grei til musikk. Ellers så har den vært stabil og batterikapasiteten virker god.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Denne gleder jeg meg til:D Noen nye erfaringer fra dere som har den? Det med trykkskjerm i stedet for berøringsskjerm ser jeg bare på som en stor fordel. Har selv en HTC Touch (berøring), mens min samboer har LG KU990 (trykk), og kan jo ikke sammenlignes hva som er best til å skrive mld med hvertfall. Blir jo regelrett sur når jeg bruker min, etter å ha prøvd hennes...

 

Men nå ser jo HTC HD sinnsykt bra ut og da... (selv med berøringsskjerm..)

Lenke til kommentar
Siden flere nye interessante telefoner kommer med Windows Mobile kan man da bytte på interfacen mellom merkene? F.eks touchFLO 3D fra HTC på Xperia eller på i900, eller panelene fra Xperia på touch pro.

For da kan jo muligens i900 bli interessant siden interfacen og utseende ser ut til å bli særdeles trist, som alle andre Samsung telefoner.

 

Her kan du finne en rekke mere spenstige interfacer til Omnia , inkluderer også Iphone, Xperia og HTC liknende "skins" og ikoner.

Endret av mobilehappy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...