Gå til innhold

HTC Touch diamond


Anbefalte innlegg

Noen som vet om dette er riktig? Vil helst ikke ødelegge noe ved å ta av feil ting.

 

Er bare gjennomsiktige beskyttelsen som er på forsiden av skjermen, som sitter på telefonen når den kommer i pyramiden(esken)! Men dere som har tatt den av burde sette på ripebeskytteren på skjermen, gjorde hvertfall jeg.

 

Hadde samme problem som deg Gaz West, men skjønte det etterhvert jeg også hehe :!:

Endret av Super8
Overdreven quote
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er bare gjennomsiktige beskyttelsen som er på forsiden av skjermen, som sitter på telefonen når den kommer i pyramiden(esken)! Men dere som har tatt den av burde sette på ripebeskytteren på skjermen, gjorde hvertfall jeg.

 

Vises det at denne ripebeskytteren er på? Noen ulemper med den?

Lenke til kommentar
Er bare gjennomsiktige beskyttelsen som er på forsiden av skjermen, som sitter på telefonen når den kommer i pyramiden(esken)! Men dere som har tatt den av burde sette på ripebeskytteren på skjermen, gjorde hvertfall jeg.

 

Hadde samme problem som deg Gaz West, men skjønte det etterhvert jeg også hehe :!:

 

Ok, jeg har ikke den ripebeskytteren lenger, men merker du at den er der når du berører skjermen og kan du se den?

Endret av Super8
Overdreven, unødvendig quote
Lenke til kommentar
Er bare gjennomsiktige beskyttelsen som er på forsiden av skjermen, som sitter på telefonen når den kommer i pyramiden(esken)! Men dere som har tatt den av burde sette på ripebeskytteren på skjermen, gjorde hvertfall jeg.

 

Vises det at denne ripebeskytteren er på? Noen ulemper med den?

 

JEg merker ikke noe til den, men du burde være veldig nøyaktig når du setter den på.. Jeg var litt rask, så jeg måtte da den av og på så da kom det en liten bøy i kanten. Det er et must å bruke beskyttelse

Lenke til kommentar
Er bare gjennomsiktige beskyttelsen som er på forsiden av skjermen, som sitter på telefonen når den kommer i pyramiden(esken)! Men dere som har tatt den av burde sette på ripebeskytteren på skjermen, gjorde hvertfall jeg.

 

Vises det at denne ripebeskytteren er på? Noen ulemper med den?

 

JEg merker ikke noe til den, men du burde være veldig nøyaktig når du setter den på.. Jeg var litt rask, så jeg måtte da den av og på så da kom det en liten bøy i kanten. Det er et must å bruke beskyttelse

 

Eneste måten du vil merke at den er på, er hvis du får masse luftbobler. Men bare å gjøre som Libra sier, vær nøye når du setter den på om du vil at det skal bli fint!

Lenke til kommentar

Men spør igjen!

 

Er det noen her som har hatt problemer når telefonen har ligget i lommen og ringt, altså kommet borti svar/avslå knappen?

 

Ville også vært greit at ikke folk kan lytte til alt du sier, om du ikke merker telefonen har ringt men kommer borti skjermen.

 

Burde være noe lignende som på iphone med slidefunksjon før man svarer! Noen som vet om det er det eller? Eller noen programmer å installere så man kan få det? ;)

 

:hmm::hmm:

Lenke til kommentar
Men spør igjen!

 

Er det noen her som har hatt problemer når telefonen har ligget i lommen og ringt, altså kommet borti svar/avslå knappen?

 

Ville også vært greit at ikke folk kan lytte til alt du sier, om du ikke merker telefonen har ringt men kommer borti skjermen.

 

Burde være noe lignende som på iphone med slidefunksjon før man svarer! Noen som vet om det er det eller? Eller noen programmer å installere så man kan få det? ;)

 

:hmm::hmm:

Har opplevd det ja, opptil flere ganger. Vet om en løsning, og det er s2u2. Men pass på; les kommentarene først og sett deg grundig inn i det, for det har en masse småfeil.

Lenke til kommentar

Må le litt, jeg har sett noen slike tilfeller på jobb. Har opplevd kunde som fikk regning på over 80.000.- for ei ukes bruk i utlandet, alt GPRS.

 

Viktig i forbindelse med GPRS er at så lenge du ikke laster ned eller opp data så koster det ingenting å være tilkoblet. Det betales kun for datamengden som blir brukt.

 

En ting mange ikke er klar over er at hvis du ikke lukker nettleseren riktig på en Windows telefon så ligger den i bakgrunnen. Har du da for eksempel gått inn på vg.no som gjerne tar 1-2MB på forsida, så ligger den og refresher sida med jevne mellomrom. Dette er forsåvidt ikke Windows Mobile sin feil, men nettsider som har automatisk refresh/reload. Men, for en Windows bruker som er vant med at X lukker ett program er det ikke godt å vite at X i Windows Mobile ikke lukker, men minimerer.

 

På HTC sine telefoner så enten hold X'en inne ett par sekunder, eller bruk oppgavebehandleren og lukk programmer ordentlig...

 

Forresten, om Diamondyeah leser noe innpå, fikk du GPRS til slutt?

 

Og den kunden måtte betale 80.000 da eller? Eller slapp han/hun?

Nei han måtte ikke betale alt, vi halverte regningen. Problemet der var at forbruket skjedde i utlandet, og den utenlandske operatøren fakturerte jo uansett, så vi kunne ikke redusere mer. Hadde forbruket vært innenlands ville det kunne vært redusert mer.

 

Forøvrig har jeg også hørt om folk som har lastet ned hele filmer på mobilen, og i etterkant når regningen har kommet så har de sagt "Hæh, koster det penger å laste ned?"...

Lenke til kommentar
Noen som vet om det er mulig å legge bilder til kontakter, via datamaskinen? Er for slitsomt å gjøre det på alle kontaktene på telefonen.

Dersom du bruker Outlook 2007 (sikkert eldre versioner og) til kontaktene dine, så kan du i allefall gjøre det der.

 

-L-

Lenke til kommentar

Noen andre som har reagert på når du velger telefon - kontakter og begynner å skrive navnet med engang kommer det opp tall istedenfor bokstaver. Kontaktene stemmer iforhold til hvilken bokstav du trykker på men det ser jo helt sykt ut. Hvis jeg markerer Skriv navnet her så vises bokstaver istedenfor tall. Er det en feil eller skal det være sånn? Gjør jo sammen nytten men jeg bare lurer.

Lenke til kommentar
Hei.

 

kan noen hjelpe meg med å få tomtom på telefonen? har aldri gjort noe slikt før. tip til side hvor jeg kan laste ned tomtom og hvordan jeg skal sette det opp?

 

takker for svar

 

hejsa

 

der er pt 30% rabat på kort på tomtom.com. der købte jeg mit og det funker helt konge.

 

er der nogen der får til det med at der vises cover på musik filerne. har prøvet lidt forskelligt men får det ikke helt til?

Endret av mart-gi
Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man fjerner simkontaktene fra kontaktlista? Når ligger det dobbelt opp hos meg. alle outlook-kontaktene og sim-kontaktene..

Da må bruke ett program som heter "advanced config" og fjerne visning av sim kontakter der.

De vil imidlertidig dukke opp hvis du skrur telefonen av og på igjen.

Kommer sikkert en fiks til dette snart.

Lenke til kommentar
Hei.

 

kan noen hjelpe meg med å få tomtom på telefonen? har aldri gjort noe slikt før. tip til side hvor jeg kan laste ned tomtom og hvordan jeg skal sette det opp?

 

takker for svar

 

hejsa

 

der er pt 30% rabat på kort på tomtom.com. der købte jeg mit og det funker helt konge.

 

er der nogen der får til det med at der vises cover på musik filerne. har prøvet lidt forskelligt men får det ikke helt til?

 

Det står i Diamond FAQen.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=979698

 

 

Noen som vet hvordan man fjerner simkontaktene fra kontaktlista? Når ligger det dobbelt opp hos meg. alle outlook-kontaktene og sim-kontaktene..

Da må bruke ett program som heter "advanced config" og fjerne visning av sim kontakter der.

De vil imidlertidig dukke opp hvis du skrur telefonen av og på igjen.

Kommer sikkert en fiks til dette snart.

 

Det står i også Diamond FAQen :p

Ligger en fix der.

Endret av DiemetriX
Lenke til kommentar

Har gått inn på innstillinger -> telefon -> bånd og satt til GSM. Allikevel stiller den seg tilbake på Auto av seg selv. Lurer på om det skjer når jeg restarter mobilen.

Det samme skjer når jeg setter at jeg mobilen skal være synlig for andre under "Bluetooth". Plutselig er jeg ikke synlig lenger og da er haken jeg satte borte.

Virker ikke som den klarer å lagre innstillingene skikkelig.

Løsninger?

Lenke til kommentar
Hei.

 

kan noen hjelpe meg med å få tomtom på telefonen? har aldri gjort noe slikt før. tip til side hvor jeg kan laste ned tomtom og hvordan jeg skal sette det opp?

 

takker for svar

 

hejsa

 

der er pt 30% rabat på kort på tomtom.com. der købte jeg mit og det funker helt konge.

 

er der nogen der får til det med at der vises cover på musik filerne. har prøvet lidt forskelligt men får det ikke helt til?

 

Thank you=)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...