Gå til innhold

Duke Nukem Forever: Gameplay video

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo lov å drømme, men jeg må nesten si som yatzhee her. "For at spillet skal leve opp til forventningene må det kurere minst en form for kreft", fritt oversatt og feilsitert (tror det var noe mer, men jeg husker det ikke.) av meg.

Skrevet (endret)

Ser meget lovende ut. Ser ut til å flyte bra, selv animasjonene. Herlig at de kommer tilbake med de gode klassiske våpnene.

Flyttes til "Generelt om spill".

Endret av TCi
Skrevet

Stakkars 3DRealms.....forventningene til folk er vel nå passert månen og er på god vei ut av dette solsystemet..hehe.

Så lenge dem beholder humoren og et par hundre liter testoron i sjølveste Dukern så blir nok fansen glade.

Men gfx messig så gikk ikke hvilepulsen noe merkbart opp av det lille vi fikk se.

Sitert kongen selv "i'll rip your head off and shit down your neck"

Skrevet (endret)

HAHAH, bra kommentarar dei kom med då: "Most of all there has been a lot of World of Warcraft", "We also wanted our level 70 character".

Endret av aspic
Skrevet

Synst grafikkmotoren minna veldig om prey...

Men uansett, la oss ikkje dømme et spel på grunnlag av grafikk, det kan bli et fantastisk spel med mange fleire uforglemmelige utsagn! :)

-Its time to kick ass and chew bubble gum, and im all out of gum...

Skrevet
Ser veldig ut som en hl2 mod...

Source støtter per i dag ikke samme dynamiske lys/skygge-teknologien.

Synst grafikkmotoren minna veldig om prey...

Kan minne om Doom 3-motoren (Id Tech4) ja, men den er faktisk en ny motor laget fra grunnen av (med noen elementer fra Unreal 2-motoren om jeg husker riktig).

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...