Gå til innhold

Listefeber - Tråden for oss som elsker lister


Awesome X

Anbefalte innlegg

8. Psycho (1960)

Ikke overvurdet, its a fucking masterpiece.

 

Psycho kom opp i eksamen i tidens tann. IT FAILED.

 

Wut???

 

Skjønner ikke jeg heller..

Han mener vel at den ikke er god nok, i forhold til de nyere filmene... Om det er det du mener, må jeg si meg svært uenig. Psycho er et mesterverk, og faktisk starten på hele Slasher-genren. Uten Psycho hadde vi ikke hatt Halloween, Friday The 13th eller Scream.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han mener vel at den ikke er god nok, i forhold til de nyere filmene... Om det er det du mener, må jeg si meg svært uenig. Psycho er et mesterverk, og faktisk starten på hele Slasher-genren. Uten Psycho hadde vi ikke hatt Halloween, Friday The 13th eller Scream.

Du misforstår jo helt hva han snakker om hvis du nevner hvor filmhistorisk viktig den er, eller at den er et mesterverk. Han kritiserte aldri hvordan den ble mottatt da den kom ut, eller hvorvidt den ikke var revolusjonerende og ekstremt viktig for fremtidige filmskapere og konsepter. Det er jo derfor han nevner tidens tann, kom ikke det tydelig frem?

 

Edit:

Badering: Learn it:

Se filmen hos Youtube

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar
Han mener vel at den ikke er god nok, i forhold til de nyere filmene... Om det er det du mener, må jeg si meg svært uenig. Psycho er et mesterverk, og faktisk starten på hele Slasher-genren. Uten Psycho hadde vi ikke hatt Halloween, Friday The 13th eller Scream.

Du misforstår jo helt hva han snakker om hvis du nevner hvor filmhistorisk viktig den er, eller at den er et mesterverk. Han kritiserte aldri hvordan den ble mottatt da den kom ut, eller hvorvidt den ikke var revolusjonerende og ekstremt viktig for fremtidige filmskapere og konsepter. Det er jo derfor han nevner tidens tann, kom ikke det tydelig frem?

 

Edit:

Badering: Learn it:

Se filmen hos Youtube

 

Haha, ja, det er ikke første gangen Badering gjør sånn :)

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

For det første gjorde teksten, at det ikke var mulig å kun få tekstet det spanske, at filmen fikk et noe dårlig utgangspunkt. Jeg fikk rett og slett ikke med meg mye av handlingen. Ellers synes jeg den var for over the top. Både action-scenene og karakterene ble for mye. Depp var vel unntaket, og uten han ville den ikke gjort det særlig bra.

 

Litt upresist, men nå er det ganske lenge siden jeg så den. Filmen er grei underholdning, men ikke så veldig mye mer.

 

Ser at jeg ga den 6 / 10.

Lenke til kommentar

Problemet med hans opptreden i denne filmen er at han ikke er lik seg selv. Husker at jeg faktisk måtte sjekke om det faktisk var han som spilte i filmen, siden jeg ikke fikk karakteren hans og han selv til å stemme overens.

 

Ellers liker jeg fyren ganske godt. Han er svært underholdende når han vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...