Gå til innhold

Listefeber - Tråden for oss som elsker lister


Awesome X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tøffeste ja. Hiver meg også på den.

 

1. Marv (Sin City)

sin-city-marv-braga-diburros.jpg

 

2. Ash (Evil Dead-trilogien)

 

ash-evil-dead.jpg

 

3. Blondie (The Good, the Bad and Ulgy osv.)

2_lge_Good_080109034516226_wideweb__300x300.jpg

 

4. Rambo (Rambo-schmellen)

rambo.jpg

 

5. Ogami Itto (Lone Wolf & Cub)

LWnC.jpg

 

6. Casey Ryback (Under Siege I og II)

Casey%20Ryback.jpg

 

7. John Matrix (Commando)

matrix.jpg

 

8. John McClane (Die Hard-trilogien)

bruce-willis-on-john-mcclane.jpg

 

9. Zatoichi (Zatoichi-serien)

zatoichi.jpg

 

10. Jack Burton (Big Trouble in Little China)

jack_burton.jpg

Lenke til kommentar

Donnie Darko er så absolutt ikke "tøff" på noen måte.. Jeg mener tøff som i badass, kjappe replikker som får motstanderen i filmen til å måpe.

 

F.eks:

 

(Litt spoilere)

 

 

Butch: Zed's dead baby, Zed's dead.

 

Blondie: You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.

 

 

DD er t33n, lix.

Lenke til kommentar

Visste ikke at å være en misforstått tullegutt var å være tøff. Jeg setter uansett. Tyler øverst, og det vil jeg nok gjøre resten av livet. Jeg dropper westerns, late-som-tøffinger (James Stewart, anyone?), gangstere og actionhelter. Det er noe med å være så forbanna likegyldig til alt på en så intens måte som bare gjør meg veldig glad. Tidenes personlighet.

Lenke til kommentar

Topp 7 - Peter Jackson:

1. Return of The King

2. The Fellowship of The Ring

3. Two Towers

4. Braindead

5. King Kong

6. Meet The Feebles

7. Bad Taste

 

Jeg var ikke helt i riktig humør da jeg så Bad Tastem så den kommer sannsynligvis til å stige en del hvis jeg ser den igjen.

 

Topp 10 - Sylvester Stallone

1. Rocky

2. First Blood

3. Rambo

4. Rambo: First Blood Part 2

5. Rambo 3

6. Death Race 2000

7. Demolition Man

8. Cliffhanger

9. Over The Top

10. Cobra

 

Topp 10 - Asiatisk skrekk/thriller

1. A Tale of Two Sisters

2. Ringu

3. Tales of Terror

4. Shutter

5. The Eye

6. Battle Royale

7. Three... Extremes

8. Masters of Horror: Imprint

9. Ring 2

10. Ring 0

Lenke til kommentar

Litt vanskelig liste å lage, da det ikke er snakk om dårligste filmer. Jeg måtte tenke meg tilbake til de filmene som forsøkte og feilet, sånn at Under Siege 2 ikke kom med fordi den gjorde det den prøvde på. Regissørens tidligere verk er også tatt i betraktning.

 

Mest forglemmelige filmer

1. Superman Returns

2. Lord of War

3. The Da Vinci Code

4. War of the Worlds

5. The Happening

6. Planet of the Apes (1999)

7. Indy 4

8. Wild Wild West/Men in Black II/ Hancock

9. The Hulk

10. Titanic

 

Litt rangert. Vanskelig å si. Jeg har garantert glemt en del som ville øyeblikkelig slått meg som "Den glemte jeg øyeblikket rulleteksten kom", men disse er de "store" som var så forglemmelig.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar
Litt vanskelig liste å lage, da det ikke er snakk om dårligste filmer. Jeg måtte tenke meg tilbake til de filmene som forsøkte og feilet, sånn at Under Siege 2 ikke kom med fordi den gjorde det den prøvde på. Regissørens tidligere verk er også tatt i betraktning.

 

Mest forglemmelige filmer

1. Superman Returns

2. Lord of War

3. The Da Vinci Code

4. War of the Worlds

5. The Happening

6. Planet of the Apes (1999)

7. Indy 4

8. Wild Wild West/Men in Black II/ Hancock

9. The Hulk

10. Titanic

 

Litt rangert. Vanskelig å si. Jeg har garantert glemt en del som ville øyeblikkelig slått meg som "Den glemte jeg øyeblikket rulleteksten kom", men disse er de "store" som var så forglemmelig.

 

 

 

Titanic hører da ikke hjemme på en slik liste... tull!

Lenke til kommentar

Altså, den er egentlig god, men den er veldig forglemmelig i forhold til priser den vant, kinobesøkende, osv. Den var den eneste filmen i hele verden i et år, og nå snakker _ingen_ om den. Du finner den aldri på topplister verken hos brukere eller i filmblad/hjemmesider, den blir aldri diskutert, den er rett og slett lett å glemme. Jeg husker handlingen, men aner ikke hva de tre timene består av. Husker at de danset og løp fra en fyr med pistol, og hun flashet litt boob, men ellers er den veldig - som sagt - forglemmelig.

Lenke til kommentar
Altså, den er egentlig god, men den er veldig forglemmelig i forhold til priser den vant, kinobesøkende, osv. Den var den eneste filmen i hele verden i et år, og nå snakker _ingen_ om den. Du finner den aldri på topplister verken hos brukere eller i filmblad/hjemmesider, den blir aldri diskutert, den er rett og slett lett å glemme. Jeg husker handlingen, men aner ikke hva de tre timene består av. Husker at de danset og løp fra en fyr med pistol, og hun flashet litt boob, men ellers er den veldig - som sagt - forglemmelig.

 

 

forstår hva du mener. Var bare kvaliteten på Titanic i forhold til de andre jeg reagerte på ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...